کد خبر: ۳۵۵۱۹۸
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۰
0
مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز از تهیه و انتشار اپلیکیشن دسترسی سریع آسان به سایت و فضای مجازی اداره کل از طریق گوشی های تلفن همراه خبر داد.

حفاظت محیط زیست البرز به سیستم اطلاع رسانی سریع مجهز شد

 

به گزارش پول نیوز،فردین حکیمی گفت: استفاده از دنیای اینترنت برای دستیابی به اطلاعات به ساده ترین شکل ممکن، به یکی از نیازهای روزمره و اصلی ما تبدیل شده است .

 

وی افزود: در گذشته ای نه چندان دور، کاربران اینترنت برای یافتن اطلاعات و استفاده از آن با دشواری های فراوانی مواجه بودند.

 

وی ادامه داد: در بسیاری از موارد کاربر حتی با دانستن آن که اطلاعات در کجا قرار دارد، نمی توانست از آنها استفاده کند و گاهی دشواری های این امر باعث صرف نظرکردن از آن می شد.


حکیمی بیان داشت: امروز اپلیکیشن سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز راهی آسان، کم هزینه و کاربردی برای دسترسی سریع و بی واسطه به اخبار، اطلاعیه ها، وضعیت کیفی هوای استان و دهها مطلب و خدمت دیگر محیط زیستی برای همگان در همه جا و از طریق گوشی های همراه است.


مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز ادامه داد: برای راحت تر شدن کار کاربران اپلیکیشن "دسترسی آسان به سایت اداره کل"، داخل سایت alborzdoe.ir (بخش دانلودها) نیز بارگزاری شده است که براحتی قابل نصب بر روی گوشی های تلفن همراه است.


این آپ را می توانید از سایت محیط زیست البرز دریافت کنید.

 

منبع :ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: