April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۳۴۰
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
0
دادستان دشتستان از بازداشت یکی دیگر از اعضای شورای شهر برازجان به اتهام تخلفات مالی خبر داد.
شمار اعضای شورای بازداشت شده در برازجان به ۳ نفر رسید
به گزارش پول نیوز، یاسر حیدری اظهار داشت: بر حسب دستور قضایی یکی دیگر از اعضای شورای شهر برازجان به طور موقت بازداشت و تحقیق از آن آغاز شد.

دادستان شهرستان دشتستان افزود: با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی دیگر از اعضای شورای شهر برازجان در پی تخلفات مالی به طور موقت بازداشت شد، اما دو عضو دیگر که در هفته‌های گذشته بازداشت شده بودند به طور موقت و با قید وثیقه آزاد شدند.

حیدری ادامه داد: پرونده این عضو بازداشت شده شورا نیز جداگانه است و در ادامه برخورد و مبارزه با مفسدین در دستگاه‌های ادای و اجرایی شهرستان ادامه خواهد داشت.

دادستان دشتستان خاطر نشان کرد: رسانه‌ها و کانال‌های خبری و مجازی از اتهام موارد دیگر در راستای حفظ حیثیت افراد خودداری نمایند و افکار عمومی اخبار مربوطه را از دستگاه قضایی و منابع خبری معتبر دنبال کنند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: