April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
خدمتی دیگر از بانک اقتصادنوین:
کد خبر: ۳۵۷۶۸۰
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
0
در طرح اعتبارینو، مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند تا 80 درصد مبلغ سپرده بلندمدت خود یا ارزش واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری و تا سقف 5 میلیارد ریال، برای خرید محصولات عرضه‌شده در فروشگاه‌های منتخب، بدون نیاز به معرفی ضامن، اعتبار دریافت کنند.

خرید اقساطی بدون ضامن؛ تا سقف 5 میلیارد ریال

 

به گزارش پول نیوز، در این طرح، تمام سپرده‌گذاران بانک اقتصادنوین، دارندگان واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت شرکت تأمین سرمایه نوین و کارکنان مشتریان حقوقی که حساب بلندمدت در بانک اقتصادنوین دارند، می‌توانند از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

در طرح یادشده، سپرده مشتری و واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری به‌عنوان وثیقه تلقی شده و درخواست‌کنندگان محترم به ضامن نیاز ندارند؛ ازاین‌ رو مشتریان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن، اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کرده و با خرید از فروشگاه‌های منتخب طرح، از این اعتبار استفاده کنند.

واجدان شرایط دریافت اعتبار می‌توانند پس از مراجعه به شعب بانک در سراسر کشور و دریافت اعتبار، به تارنمای اعتبارینو به نشانی etebarino.com مراجعه و پس از ثبت‌نام، کالاهای موردنیاز خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد، در چند نوبت و تا سقف اعتبار مشخص‌شده خریداری کنند. بازپرداخت اعتبار مصرفی، به اختیار مشتری و از 3 تا 36 قسط ماهانه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: