کد خبر: ۳۵۷۸۹۱
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
0
وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در کارزار مبارزه با کرونا و در راه خدمت به مردم تا پای جان خواهم ایستاد و بر این باورم وزیر بهداشت وقتی وزیر مردم است که کنار مردم ایستاده باشد.
عین‌الهی: در کارزار مبارزه با کرونا تا پای جان خواهم ایستاد
به گزارش پول نیوز، بهرام عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز (دوشنبه) در جلسه بررسی صلاحیتش در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جهاد سلامت در طی چهل سال ادامه داشت و در دو سال اخیر به اوج خود رسید و جنگ جهانی برای مبارزه با کرونا در ایران هم موجب بسیج مدافعان سلامت شد و آن‌ها را در خط مقدم نبردی دشوار قرار داد.

وی افزود: اینجانب دشواری کرونا را با پوست و گوشتم حس کردم و اسفند ۹۸ کرونا گرفتم و مرگ را با چشمانم دیدم و امیدی به زنده بودن نداشتم و در آن شب‌ها روز‌های سخت به‌یاری خداوند دستم را گرفت و جانی دوباره به من بخشید تا به میدان دفاع از سلامت بیایم و اجازه ندهم این پرچم سفید بر زمین بماند.

عین‌الهی ادامه داد: در کارزار مبارزه با بیماری کرونا خاضعانه در برابر اعتماد ارزشمند مجلس سر تعظیم فرود می‌آورم و در راه خدمت به مردم تا پای جان خواهم ایستاد و بر این باورم وزیر بهداشت وقتی وزیر مردم است که کنار مردم ایستاده باشد.

وی با تاکید بر اینکه عنوان وزارت وقتی برازنده وزیر است که برای سلامت مردم خود را به آب و آتش بزند و شب و زور و خواب و و خوراکش بهبودی بیمارانی باشد که رنج درمان به رنج بیماریشان افزوده شده است، گفت: دوشادوش مدافعان سلامتم و اگر مورد اعتماد قرار گیرم نمی‌توانیم درمان مردم را معطل تصمیم گیری‌ها کنیم و دفاع از سلامت مردم نباید معطل شخص یا چیزی گردد، چون حفظ جان مردم نخستین اولویت دولت است.

عین الهی افزود: جان مردم مهمترین نعمت خداوند و حفظ آن نخستین اولویت دولت است و سلامت مردم خط قرمز ماست و دفاع از آن محور همدلی ایرانیان در دولت مردمی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم بر این ویروس منحوس غلبه کنیم و به امید خدا این کار را خواهیم کرد، گفت: بیماری کرونا نشان داد سلامت، موضوعی تک بعدی نیست و بر همه ابعاد زندگی تاثیر می‌گذارد و از آن تاثیر می‌پذیرد و امیدوارم با اعتماد مجلس جهاد سلامت را در سنگر وزارت بهداشت ادامه دهم.

وی با بیان اینکه اولین و مهمترین مسئله بیماری کرونا هست، گفت: امروزه در دنیا ثابت شده مهمترین عامل جلوگیری از کرونا واکسیناسیون است و کشور‌هایی که توانسته اند واکسیناسیون را به مقدار زیادی انجام دهند میزان مرگ و میرشان کاهش یافته است و یکی از برنامه‌های اصلی ما واکسیناسیون است و ۱۲۰ میلیون دوز واکسن لازم داریم و ناچار به واردات هستیم و از همه آن‌هایی که می‌توانند واکسن وارد کنند استفاده خواهیم کرد.

وزیر پیشنهادی بهداشت ادامه داد: تا پایان بهمن امسال واکسیناسیون را تمام می‌کنیم و با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها این واکسیناسیون را انجام خواهیم داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: