کد خبر: ۳۵۸۱۶۱
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
0
جت فوکر F۱۰۰ سومین هواپیمای زمین گیر شده شرکت هواپیمایی کیش پس از پایان موفقیت آمیز چک تعمیراتی و تعمیر موتور به ناوگان عملیاتی این شرکت پیوست.
بازگشت سومین هواپیمای زمین گیر شده کیش ایر به ناوگان عملیاتی
 
 
به گزارش پول نیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با تلاش کارشناسان معاونت مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی کیش و بهره گیری از توان داخلی شرکت‌های تعمیراتی، سومین هواپیمای زمینگیر شده شرکت هواپیمایی کیش از نوع جت فوکر F ۱۰۰ پس از پایان موفقیت آمیز چک تعمیراتی و تعمیر موتور وارد ناوگان عملیاتی این شرکت شد.

شرکت هواپیمایی کیش پس از تغییرات مدیریتی در راستای سیاست‌های جدید مبنی بر گسترش ناوگان و بازگرداندن هواپیما‌های زمینگیر شده این شرکت را در دستور کار خود قرار داد.

شرکت هواپیمایی کیش طبق برنامه ریزی مدون توسط معاونت مهندسی و تعمیرات، نسبت به اقدام چک‌های سنگین تعمیراتی و تامین قطعات اقدام کرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سومین هواپیمای زمینگیر شده کیش ایر با رجیستر EP-LCR از نوع جت فوکر F ۱۰۰ به ناوگان عملیاتی کیش ایر بازگشت.

مرحله چک تعمیراتی و تعمیر موتور هواپیما نوع جت فوکر F ۱۰۰ هواپیمایی کیش در شرایط سخت کرونایی و وجود تحریم ها، با تلاش متخصصان داخلی به پایان رسید و پس از انجام پرواز آزمایشی موفقیت آمیز، پرواز‌های برنامه‌ای خود را آغاز خواهد کرد.

بازگشت این هواپیما به ناوگان عملیاتی شرکت کیش ایر "صد صندلی بدون احتساب قانون ظرفیت پذیرش ۶۰% در پرواز‌های داخلی" به ظرفیت ناوگان هوایی کشور و کیش ایر افزوده شد.

گفتنی است پیش از این یک فروند هواپیمای جت مکدانل داگلاس MD و یک فروند هواپیمای ایرباس A ۳۲۱ پس از پایان چک سنگین و تعمیرات موتور با استفاده از توان داخلی به ناوگان عملیاتی این شرکت پیوسته بودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: