کد خبر: ۳۵۸۱۹۳
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
0
قیمت بیت کوین امروز ریزشی شد، اما هنوز این بازار برای بسیاری از سرمایه گذاران جذاب است.
قیمت خرید بیت کوین امروز ۷ شهریور ۱۴۰۰|جزئیات
به گزارش پول نیوز، بیت کوین از تابستان ۱۴۰۰ از کف ۳۰ هزار دلاری صعود مجدد خود را شروع کرد و پر سرعت خودش را به قیمت ۴۸ هزار دلار رسید و هم اکنون ما بیت کوین ۴۸ هزار دلاری را نظاره گر هستیم.
 
قیمت خرید بیت کوین امروز

بیت کوین در حال حاضر در یک محدوده بسیار حساس وجود دارد و این محدوده در حال حاضر جلوی ریزش آن را گرفته و اگر به نمودار آن دقت کنید، خط روندی را مشاهده می‌کنید که قیمت فعلا روی آن حرکت می‌کند و کف‌های بالاتر از قبل می‌سازد و همچنان در مسیر صعود قرار گرفته است.

فعلا در این شرایط تا زمانی که بیتکوین خودش را بالای این محدوده حفظ کرده است، بهترین استراتژی نوسان گیریست.

در صورت حفظ قیمت در این محدوده، بیت کوین می‌تواند به کانال ۵۰ هزار دلاری دوباره برگردد و در محدوده ۵۰ هزار دلار با مقاومت‌های ۵۴ هزار دلاری همراه شود که در آن محدوده باید واکنش قیمت را بررسی کرد، ولی با توجه به روند حرکتی ضعیفی که فعلا در پیش گرفته، احتمالا مقاومت ۵۴ الی ۵۵ هزار دلاری، مقاومت سرسختی برای بیت کوین باشد.

در قیمت‌های فعلی یعنی امروز ۷ شهریور ۱۴۰۰، بیت کوین ریسک چندانی برای نوسان گیری ندارد و علاقه مندان می‌توانند در این محدوده، اقدام به نوسان گیری کنند.
 
قیمت خرید بیت کوین امروز ۷ شهریور ۱۴۰۰|جزئیات
 

قیمت ارزهای دیجیتالی امروز


سایر ارز‌های دیجیتال که می‌توانند رشد خوبی داشته باشند، ارز‌های BNB , LTC , و ICP هستند که رشد خوبی برای روز‌های آتی می‌تواند با رهبری بیتکوین داشته باشند، ولی اگر بیت کوین خط روند خود را بشکند و دیگر روی حمایت ۴۷ هزار دلار نتواند خود را تثبیت کند، ریزش ارز‌های دیجیتالی که معرفی کردم دور از انتظار نیست.

نام قیمت    نام اختصاری
بیت کوین ۴۷۷۰۰ دلار BTC
بایننس کوین ۴۷۰ دلار BNB
لایت کوین ۱۷۰ دلار LTC
اینترنت کامپیوتر ۶۰ دلار ICP

نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است، تقسیم سرمایه برای سرمایه گذاران است. اکثر افرادی که به تازگی با این حوزه آشنا می‌شوند، تمام سرمایه خود را وارد این بازار یعنی بازار ارز دیجیتال می‌کنند، درصورتی که باید سبد سرمایه گذاری داشته باشند و حتما سرمایه خود را در بازار‌های مختلف مالی تقسیم بندی کنند. به عنوان مثال، قسمتی از سرمایه در بازار ارز دیجیتال، قسمتی در بازار بورس و حتی اگر سرمایه، سرمایه بزرگی محسوب می‌شود، قسمتی از آن را در بازار ملک نیز باید سرمایه گذاری کنند.

چون ممکن است با توجه به شرایط نه چندان مناسب کشور، رشد ملک از بورس یا ارز دیجیتال پیشی بگیرد و سرمایه گذاران، رشد بازاری را از دست بدهند.

با نزدیک شدن به ماه مهر و پایان ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال مجدداً شاهد گزارش‌هایی از سوی وزارت نیرو هستیم که رمزارزها را مقصر خاموشی‌های اخیر معرفی می‌کنند. فعالان این حوزه هم گزارش‌ها را خلاف واقعیت می‌دانند. غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با گسترش نیوز گفت: رمزارزها یا با تعبیر جدید رمز دارایی‌ها یک واقعیت در اقتصاد دنیا هستند. ما نمی‌توانیم و نباید این دارایی‌ها را انکار کنیم. همچنین نباید به دنبال مبارزه، مسدودسازی و جمع‌آوری رمزارزها باشیم. در دنیا رمزارزها یک وسیله برای تولید ثروت هستند که نامشروع نیست. البته مشروعیت با شرط شروط هست. حدوداً ۱۰ درصد استخراج رمزارزهای دنیا در ایران هست اما بخشی از این میزان زیرزمینی هستند. بر اساس آماری که به مجلس شورای اسلامی گزارش شده است. ماینرهای مجاز کمتر از ۴۰۰ مگاوات مصرف برق مصرف دارد. برآورد می‌شود که همین اندازه برق توسط ماینرهای فاقد مجوز مصرف می‌شود.
مرحبا اظهار کرد: برخلاف سیاه نمایی که می‌شود، مقصر خاموشی‌های اخیر در کشور رمزارزها نیستند. بر اساس اطلاعات ما مصرف رمزارزها در حدی نیست که خاموشی‌ها را توجیه کند. خاموشی‌ها به واسطه شبکه‌های فرسوده، نیروگاه‌هایی قدیمی، عدم افزایش نیروگاه‌ها ایجاد شده است. وزارت نیرو طلب نیروگاه‌های بخش خصوصی را نپرداخته است. به واسطه بدهکاری نیروگاه‌های بخش خصوصی توان تولید ندارند. چند نیروگاه بخش خصوصی ما از مدار خارج شده‌اند.

وی افزود: از رمزارزها می‌توانیم برای خرید خیلی از کالا استفاده کنیم. به این واسطه باید قانون تصویب شود. با این کار مبدأ و مقصد تولید رمزارزها مشخص می‌شود. همچنین با آموزش و ارائه مجوز کار این ماینرها را قانونی می‌کنیم و امکان نظارت و کنترل نیز خواهیم داشت.

برای رمزارزها مجزا تولید انرژی کنیم
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با استفاده از قابلیت‌هایی که اقلیم ایران دارد، می‌توانیم از انرژی‌های تجدید پذیر و شرکت‌های دانش‌بنیان یا نیروگاه‌هایی استفاده کنیم که مخصوص رمزارزها انرژی تولید کنند. انرژی را نباید با قیمت مصارف خانگی در اختیار آنها قرار داد. از این راه درآمد مفیدی برای وزارت نیرو ایجاد می‌شود. با استفاده از نیروگاه‌های خصوصی و دولتی می‌توانیم شرایط را برای رمزارزها محیا کنیم. در حال حاضر بخشی از مشکل مالی توانیر به واسطه بدهی مشترکان خانگی هست. به خاطر کرونا و سایر مسائل این طلب گرفته نشده است. با تولید انرژی مخصوص برای این فناوری می‌توانیم نقداً هزینه را دریافت کنیم.

با قانون‌گذاری در رمزارزها ایجاد اشتغال کنیم
مرحبا اظهار کرد: انکار بحث ارزهای دیجیتال فعالیت آنها را به سمت زیرزمینی شدن می‌برد. این کار درگیری برای نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی ایجاد می‌کند. با تسهیل قانون به راحتی می‌توانیم، آسیب‌های این حوزه را مدیریت کنیم. گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس پیرامون رمزارزها بعد از پایان تعطیلات در صحن علنی قرائت خواهد شد. مجلس شورای اسلامی فعلاً وارد فاز قانون‌گذاری در حوزه رمزارزها نشده است. بعد از قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی و اخذ بازخوردها وارد فاز قانون‌گذاری خواهیم شد. مجلس به دنبال قانونمند شدن بحث ارزهای دیجیتال هست. مجوزها، متولی، نظارت‌ها باید مشخص شود. همچنین صرافی‌های مجازی که این کار را انجام می‌دهند نیز باید مشخص شود. با این کار ایجاد اشتغال کرده‌ایم و برای اقتصاد ارزش‌افزوده تولید کرده‌ایم.

بازار ارزهای دیجیتال ریسک دارد
وی افزود: مردم فراموش نکنند که بازار ارزهای دیجیتال فاقد ریسک نیست و به علت تغییرات در قیمت‌ها باید این ریسک را در سرمایه‌گذاری پذیرفت. هنوز در کشور ما شفاف نیست. شخصاً موافق رمزارزها هستم البته فعالیت باید به صورت قانونی و نظام‌مند باشد.

خاموشی‌ها زیبنده مردم ایران نیست
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: توصیه می‌کنم، به پدیده رمزارزها به چشم فرصت نگاه شود. رمزارزها را نباید به عنوان تهدید برای انرژی معرفی کنیم. باید انرژی برای رمزارزها تولید کرد و می‌توانیم با قیمت بالاتر از مصرف خانگی به این افراد بفروشیم. فعالان این حوزه راضی هستند، به صورت قانونی هزینه برق بیشتر نیز پرداخت کنند. در زمان کمبود انرژی می‌توانیم، از انرژی این حوزه استفاده کنیم. خاموشی‌های اخیر زیبنده مردم در سال ۱۴۰۰ نیست. ما در گذشته برق صادر می‌کردیم، چه شد که توانایی مدیریت برق در کشور را نداریم. طبیعتاً مقصر رمزارزها نیستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: