کد خبر: ۳۵۸۲۲۲
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
0
پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک در محله نظام آباد خبر داد.
تیراندازی با سلاح شکاری در محله نظام آباد تهران
 
 
به گزارش پول نیوز، سرهنگ علی شاملو بیان داشت:در اواسط مرداد ماه از طریق سامانه ۱۱۰ گزارشی در خصوص تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک و مجروح شدن ۴ تن از شهروندان در محله نظام آباد دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع تیمی از ماموران پایگاه سوم به آدرس اعلامی مراجعه و مشخص شد ۳ تن از افراد شرور منطقه در پی اختلاف با متصدی یک واحدی صنفی به آن محل مراجعه و ضمن تخریب مغازه وی، با استفاده از سلاح شکاری غیر مجاز ۴ تن از شهروندان را مجروح و از محل فرار کرده اند.

شاملو با بیان اینکه مخفیگاه متهمان در محله نظام آباد شناسایی شد، تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعدای فشنگ کشف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.
 
منبع: کارگرآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: