April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۴۷۳
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
0
بیمه البرز کارنامه درخشانی از شصت سال تجربه بیمه‌گری در همه این شاخه‌ها و افتخار پوشش دادن خطرات بیمه‌گذاران خود دارد.
“همراهان ماندگار بیمه البرز”
کمک و یاری بیمه البرز به هموطنان در شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و شیوع بیماری کرونا از جمله اهداف همراهان ماندگار بیمه البرز است تا هموطنان بتوانند با تخفیف و به صورت اقساط اقدام به خرید بیمه نامه کنند.

بیمه البرز به برگزاری "جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز" که با هدف حمایت از هموطنان برگزار کرد؛ که طبق این جشنواره ۱۰۰ روزه مشتریان می‌توانند بیمه نامه‌های درخواستی خود را به صورت اقساط و با تخفیف ویژه خریداری کنند.
با توجه به شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم و شیوع کرونا و لزوم حمایت از مردم از سوی بنگاه‌های بازرگانی، بیمه البرز اقدام به فروش بیمه‌نامه‌های خرد به صورت اقساط و با تخفیفات ویژه کرده است.

همچنین با توجه به شرایط کرونا و لزوم پرهیز از مراجعه حضوری، امکان خرید بیمه‌نامه در بیشتر رشته‌ها در سایت شرکت بیمه البرز وجود دارد. با توجه به افزایش قیمت دارایی‌ها طی چند ماه گذشته، مشتریان بیمه البرز می‌توانند با بهره‌مندی از تخفیفات ۱۵ تا ۲۰ درصدی بیمه البرز در جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز، دارایی‌های خود را به ارزش روز تحت پوشش قرار دهند تا در هنگام وقوع خسارت احتمالی به طور کامل خسارت دریافت کنند.

بیمه‌های عمر و مستمری بیمه البرز
بیمه‌های زندگی (عمر و مستمری) یکی از شاخه‌های مهم بیمه‌های بازرگانی است. دیگر شاخه‌های اصلی بیمه‌های بازرگانی عبارتند از بیمه‌های حوادث شخصی، بیمه‌های درمان و سلامتی، بیمه‌های باربری، بیمه‌های آتش‌سوزی، بیمه‌های خودرو، بیمه‌های مسئولیت، بیمه‌های مهندسی و بیمه‌های مخصوص که بیمه البرز کارنامه درخشانی از شصت سال تجربه بیمه‌گری در همه این شاخه‌ها و افتخار پوشش دادن خطرات بیمه‌گذاران خود دارد.

هدف بیمه‌های زندگی (عمر و مستمری) آن است که خطرات مالی موجود در زندگی انسان‌ها را تحت پوشش قرار دهد به نحوی که دارنده این نوع از بیمه‌ها از جهت تامین آتیه خود و کسان خود در آرامش خاطر باشد.

ازدست دادن سرپرست خانوار، ازکارافتادگی، پیری و سالخوردگی، نگرانی مالی از جهت تامین نیاز‌های مالی خود و اعضای خانواده در سال‌های آینده و موارد دیگری از این دست، از جمله مخاطراتی است که می‌توان با خرید بیمه زندگی، آن‌ها را به شرکت بیمه منتقل و از این بابت رفع نگرانی کرد.

بیمه‌های زندگی (عمر و مستمری) بیمه البرز به لحاظ کیفیت خدمات و خوشنامی شرکت در ایفای تعهدات، زبانزد است و عملکرد سال‌های دراز این شرکت در طراحی انواع مختلف بیمه‌های زندگی و تعهدات بسیاری که در قبال بیمه‌گذاران خود ایفا کرده است، زمینه این فعالیت متمایز و شاخص می‌باشد.

شرکت بیمه البرز یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در مورد بیمه عمر است. در این سال‌ها بیمه عمر البرز به شکل‌ها و اسامی مختلفی ارائه شده، اما از سال ۱۳۹۰ بیمه عمر البرز، طرح‌های جدیدی مثل بیمه عمر و سرمایه گذاری، و همچنین بیمه چترا را ارائه نموده است.

بیمه عمر و سرمایه گذاری البرز:
این بیمه یکی از طرح‌های جدید بیمه عمر البرز است. مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری البرز:
این بیمه از بدو تولد تا ۷۰ سالگی قابل تهیه است.
پوشش‌های این بیمه:
پوشش سرمایه فوت عادی
پوشش سرمایه فوت ناشی از حادثه
پوشش سرمایه ازکارافتادگی
پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه
پوشش سرمایه بیماری‌های خاص
مدت قرار داد از ۵ تا ۳۰ سال قابل تنظیم می‌باشد.
شما می‌توانید حق بیمه را در قسط‌های ماهانه، دوماهه، سه‌ماهه و ۶ ماهه پرداخت کنید.
حق بیمه ماهانه در بیمه عمر و سرمایه گذاری البرز حداقل ۳۰ هزار تومان است. همچنین می‌توانید با توجه به افزایش تورم، نرخ رشد اقساط خود را هم تعیین کنید.

در صورتی که هر گونه حادثه ناشی از تصادف و یا حوادث ناگوار در طی کار و… برای شما پیش بیاید، این بیمه هزینه‌های شما را تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان پوشش می‌دهد. (البته در بازه سن ۱۲ تا ۷۰ سال)
بیمه البرز هر ساله به سپرده‌های بیمه عمر سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت پرداخت می‌کند. سود تضمینی بیمه عمر البرز سالیانه ۱۵ درصد به مدت ۱۰ سال می‌باشد.

شما می‌توانید ۹۰ درصد از سرمایه خود را بعد از گذشت ۳ سال، بدون وثیقه و ضامن وام دریافت کنید.
شما می‌توانید در پایان مدت بیمه‌نامه خود، سرمایه و سود آن را به صورت یک جا یا به صورت مستمری در دوران بازنشستگی استفاده کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: