April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۵۲۸
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
0
رضا کریمی کارگردان سریال تلویزیونی «بی‌همگان» چندی پیش به کرونا مبتلا شد.
کارگردان معروف به کرونا مبتلا شد
 
 
به گزارش پول نیوز، سریال تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی رضا کریمی و تهیه‌کنندگی مهران مهام از تیرماه مرحله پیش‌تولید خود را پشت سر می‌گذاشت و قرار بود از اوایل مرداد فیلمبرداری خود را آغاز کند، اما هنوز خبری از شروع فیلمبرداری این پروژه به گوش نمی‌رسد.

به همین دلیل پس از پیگیری از آخرین وضعیت این مجموعه مهام گفت: از تیرماه پیش تولید اول سریال آغاز شده است، اما به دلیل شرایط کرونایی کشور در فواصل زمانی مختلف برای حفظ سلامتی عوامل روند تولید کُند شد. متاسفانه در این میان کارگردان سریال، رضا کریمی نیز چندی پیش به کرونا مبتلا شد و به همین دلیل پروژه به صورت کلی متوقف شد تا او بهبودی کامل خود را به دست بیاورد.
 
حال که به تازگی کارگردان کار سلامتی خود را به دست آورده است، پیش تولید دوم سریال به زودی و تا ماه آینده کلید می‌خورد.

«بی‌همگان» ملودرامی عاشقانه است که به موضوع ازدواج دختر و پسر‌ها می‌پردازد و درباره همسانی ازدواج بین دختر‌ها و پسر‌ها است. سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور از نویسنده‌های این مجموعه تلویزیونی ۵۰ قسمتی هستند.
 
 
منبع: خبرآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: