April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۶۶۸
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
0
یکی از شرکت‌های تولیدی، کیف و کوله‌پشتی با خاصیت آنتی‌باکتریال را به بازار عرضه کرده است.
آغازسال جدید تحصیلی با کیف و کوله‌ پشتی آنتی‌باکتریال
 
 
به گزارش پول نیوز،کوله‌پشتی و کیف همواره در معرض آلودگی‌های بسیاری قرار دارند، در حالی که به ندرت شسته می‌شوند و این موضوع موجب می‌شود تا میزان بالایی از آلودگی در سطح آن‌ها وجود داشته باشد.

استفاده از نانومواد در ساخت این محصولات می‌تواند میزان آلودگی را به شدت کاهش دهد و با توجه به ایجاد ویژگی خاص اعمال شده بر روی کیف و کوله از طریق نانو ذرات، بسیاری از تولیدکنندگان به سراغ ایجاد خاصیت آنتی‌باکتریال در محصولات خود رفته‌اند.

در این راستا یکی از شرکت‌های تولیدکننده کیف و کوله‌پشتی، با استفاده از نانوذرات در سطح خارجی، محصولات خود را با خاصیت آنتی‌باکتریال تولید و به بازار عرضه کرده است. عملکرد آنتی‌باکتریال این محصولات توسط آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت مورد ارزیابی قرار گرفته و تأیید شده است.

به نقل از ستاد نانو، محصولات این شرکت دارای فعالیت ضد باکتریایی در مقابل باکتری‌های بیماری‌زا برای انسان از قبیل K.pneumoniae و E. Coli است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: