کد خبر: ۳۵۸۷۷۸
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
0
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای منزلی خبر داد که در غیاب مال باخته ۵ مرحله به منزل وی دستبرد زده بود.
دستگیری دزدی که 5 بار به یک خانه دستبرد زده بود
 
 
به گزارش پول نیوز، سرهنگ کارآگاه سعید دالوند بیان داشت: بیست و سوم خرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۲۲ دربند تشکیل و حسب دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت؛ ساعت ۹ صبح بیست و پنجم اردیبهشت ماه برای انجام امورات شخصی به شهرستان عزیمت و در ساعت ۹ شب نوزدهم خرداد ماه هنگام بازگشت به منزلمان واقع در نیاوران پس از ورود به حیاط خانه مشاهده کردم درب منزل باز می‌باشدکه پس از ورود به آپارتمان با به هم ریختگی وسایل منزل مواجه وطی بررسی مشخص گردید اموال به ارزش بیش از یک میلیارد ریال توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت و در مرحله اول کارآگاهان در محل وقوع جرم حاضر و طی بررسی‌های بعمل آمده مشخص گردید سارق یا سارقان از روی دیوار وارد حیاط شده و پس از تخریب درب ورودی اقدام به سرقت اقلام منزل شاکی کرده اند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در تحقیقات محلی مشخص شد در زمان غیبت شاکی، یک نفر مرد با کمک لوله گاز از روی دیوار وارد حیاط شاکی شده و بعد از گذشت دقایقی با یک کیسه که در دست داشته از خانه شاکی خارج و محل را ترک می‌کند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با توجه به اموال سرقتی مورد ادعای شاکی که بیشتر از اموالی بود که در دست داشت، مجددا نسبت به بازبینی مجدد فیلم‌ها اقدام که مشاهده شد سارق طی چندین مرتبه در ساعات و تاریخ‌های مختلف از طریق لوله گاز وارد منزل شاکی شده و در مرحله آخر با یک نفر دیگر وارد منزل شده وپس از دقایقی با مقداری از اموال از منزل خارج و محل را ترک می‌نمایند که در تصاویر بدست آمده در هنگام ورود سارق به منزل شاکی یک دستگاه خودروی تیبا در روبروی منزل شاکی لحظه‌ای توقف و با سارق صحبت می‌کند.

سرهنگ کارآگاه دالوند افزود: پس از اخذ دستور قضائی مالک خودرو به اسم اکبر به این پلیس دعوت و در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت راننده آژانس می‌باشم که پس از بررسی مشخص گردید نامبرده درساعت ۱۷۰۰ تاریخ ۱۹ خرداد ماه به آدرس منزل شاکی اعزام و نسبت به جابجایی مسافر نموده است و پس از استعلام از مشخصات شخص گیرنده سفر به اسم مجید استخراج که در بررسی‌های بعمل آمده مشخص گردید سارق منزل شاکی و از سابقه داران حرفه‌ای منزل می‌باشد

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: با هماهنگی مقام محترم قضایی طی یک ماموریت غافلگیرانه و موفقیت آمیز مجید در مخفیگاه خود واقع در دربند دستگیر و به این یگان دلالت و در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف واعلام داشت سرقت موصوف را طی ۵ مرحله انجام داده که در مرحله نهایی توسط دوستش به اسم امید اقدام به سرقت منزل شاکی نموده است. متهم که با عناوین سرقت – مواد مخدر تحت تعقیب چندین مرجع قضایی بوده پس از صدور قرار مناسب تحویل زندان گردید و اقدام جهت دستگیر همدست و مالخر وی ادامه دارد.

منبع: خبرآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: