April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۸۹۷
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
0
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برخی در حال گذاشتن چوب لای چرخ دولت هستند، گفت: اگر به ترک فعل‌های این افراد در زمان حادثه کلینیک درمانی سینامهر رسیدگی می‌شد، اکنون شاهد این موضوع نبودیم.
سلیمی: برخی افراد در حال گذاشتن چوب لای چرخ دولت هستند
 
حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت در خصوص بررسی حادثه انفجار و آتش سوزی کلینیک درمانی سینامهر شمیران در تذکری اظهار کرد: گزارشی که ارائه شد گزارش خوبی بود و موارد مهمی هم در آن قید شده بود. این ترک فعل‌ها از سوی وزارت بهداشت وقت و این بازدید‌هایی که صورت نگرفته اگر ترک فعل نیست، پس چیست؟ یا شهرداری وقت، زمان آقای حناچی در آن زمان چه کار کرده است؟

وی ادامه داد: وزارت کار در زمان آقای شریعت‌مداری هم در این حوزه ضعیف عمل کرده است، باید بررسی شود آیا این ترک فعل‌های عجیب و غریب به قوه قضائیه ارجاع شده است یا خیر؟ آیا کمیسیون اصل ۹۰ به آن ورود کرده است؟

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آن زمان حادثه پلاسکو را سیاسی کردند و داد و هوار بلند ساختند، ولی در این خصوص که مربوط به خودشان هست سکوت می‌کنند، در حالی که این ترک فعل‌ها آشکار است. باید سریعا دستور داده شود این مهم پیگیری شود.

سلیمی در پایان عنوان کرد: براساس برخی شنیده‌ها، برخی افراد در حال چوب گذاشتن لای چرخ دولت فعلی هستند، این برخی از افراد اگر به ترک فعل آن‌ها رسیدگی می‌شد اکنون در حال این کار نبودند. در حالی که اکنون در پی از حرکت ایستادن چرخ دولت فعلی هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: