کد خبر: ۳۵۸۹۳۰
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
0
شرکت به پرداخت ملت به منظور قدردانی از اعتماد مشتریان خود، باشگاه پذیرندگان خود را راه اندازی کرده است.
پذیرندگان عزیز، این بار باشگاهی برای شما +پادکست
باشگاه پذیرندگان به پرداخت با توجه به کارکرد ماهیانه پایانه فروش و براساس شاخص های تعیین شده، امتیازاتی را برای مشتریان در نظر می گیرد. باشگاه پذیرندگان برای تمام مشتریان خود مزایای نقدی و غیرنقدی بسیاری را در نظر گرفته است. به گونه‌ای که بسیاری از مشتریان به پرداخت در این باشگاه شانس برنده شدن در قرعه کشی های ویژه با جوایز نفیس را خواهند داشت.
 
 
چگونه امتیاز جمع کنیم؟

به طور کلی باید در نظر داشت که در باشگاه پذیرندگان روش های مختلفی برای امتیازدهی به مشتریان در نظر گرفته شده است مانند امتیازدهی به پشتیبانی، درخواست رول کاغذ، درخواست پشتیبانی پذیرنده، درخواست اقلام خاص، درخواست جابه جایی، درخواست جمع آوری و درخواست چند حسابی از جمله روش هایی برای کسب امتیاز در باشگاه پذیرندگان به حساب می آید.

امتیازتو به پول تبدیل کن:
 
از سوی دیگر باید یادآور شد که امکان تبدیل امتیاز به شارژ کیف پول، شارژ کیمیا، بیمه تکمیلی درمانی، بیمه عمر و حوادث و بیمه آتش سوزی یکی دیگر از امتیازات قابل توجه باشگاه پذیرندگان است.

لازم به ذکر است مشتریان به منظور مشاهده امتیازات خود در باشگاه پذیرندگان اپلیکیشن سکه و عضویت در باشگاه می‌توانند با مراجعه به نشانی لینک سایت به آدرس www.behpardakht.com نسبت به نصب اپلیکیشن سکه و فعالسازی آن اقدام نمایند .

به طور کلی باید در نظر داشت که عضویت در باشگاه بسیار ساده و نیاز به انجام عملیات خاصی ندارد که این خود طبق بررسی های بعمل آمده برای بسیاری از مشتریان قابل توجه و مفید بوده است.

بر اساس اطلاعات موجود تمامی پذیرندگان پایانه های فروش به پرداخت ملت از ابتدای تیرماه 1400 در این باشگاه عضو شده و امتیازات آنها محاسبه خواهد شد هر چند در این فرصت باید متذکر شد که برای مشاهده امتیازات و استفاده از امتیازات استفاده از اپلیکیشن سکه الزامی خواهد بود.
 
پرواضح است که برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس مراکز پشتیبانی شرکت به پرداخت ملت ( مندرج برروی پایانه های فروش ) میتوانید در ارتباط باشید.

گفتنی است که شرکت به پرداخت ملت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت در ایران و خاورمیانه، در جهت ارج نهادن به اعتماد پذیرندگان و ایجاد ارتباط مستمر و موثربا آنها، باشگاه پذیرندگان را با محیطی پویا ، صمیمی و دوستانه به منظور تعامل هر چه بیشتر فراهم کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: