کد خبر: ۳۵۹۰۳۱
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
0
نزسا در این عملیات با بهره گیری از پهپاد‌های انتحاری و رزمی و همچنین توپخانه‌های هوشمن و نقطه زن، مقر‌ها و پایگاه‌های این گروهک‌ها را با دقت بالامورد هدف قرارداد.
حمله سپاه به مناطقی در اقلیم کردستان
صبح دیروز نیروی زمینی سپاه با بهره گیری از پهپاد‌های انتحاری ورزمی مواضع تروریست‌ها در شمال عراق را منهدم کرد. "

در پی هشدار سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در خصوص حضور عناصر تروریست در شمال عراق، صبح امروز نیروی زمینی سپاه طی عملیاتی مقر‌ها و پایگاه‌های عناصر تروریستی را در منطقه اقلیم شمال عراق را مورد هدف قرار داد.

"نزسا در این عملیات با بهره گیری از پهپاد‌های انتحاری و رزمی و همچنین توپخانه‌های هوشمن و نقطه زن، مقر‌ها و پایگاه‌های این گروهک‌ها را با دقت بالامورد هدف قرارداد. "

تاکنون سپاه در این باره توضیحی ارائه نکرده است.

گزارش یک رسانه کردی

در همین حال یک وبگاه کردی مدعی شده جنگنده‌ها و دست‌کم یک پهپاد ایران روز پنجشنبه مواضعی را در داخل خاک عراق در استان اربیل هدف قرار داده‌اند.

وبگاه «روداو» به نقل از «کاوه بهرامی»، مسئول دستگاه فرماندهی نیروی پیشمرگه کردستان نوشت: «ما بقایای پهپادی را که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته بازیابی کرده‌ایم.»

این وبگاه مدعی شده حمله مذکور ساعت ۶ صبح به وقت محلی آغاز شده و طی آن جنگنده‌ها، پهپاد‌ها و توپخانه‌های ایران چندین نقطه را در شهر «سیداکان» و شهرستان «چومان» در ارتفاعات اقلیم کرد شمال عراق هدف قرار داده‌اند.

بهرامی ادعا کرده ۶ پهپاد ایرانی به این مناطق که محل استقرار نیرو‌های پیشمرگه است حمله کرده‌اند. او درباره دلیل اینکه معتقد است این پهپاد‌ها ایرانی بوده‌اند گفته نیرو‌های پیشمرگه قادرند پهپاد‌های ایرانی را از پهپاد‌های ترکیه‌ای تشخیص دهند. طبق ادعای او، پهپاد‌های ایرانی در ارتفاع پایین‌تری پرواز می‌کنند و صدایشان متفاوت است.

یک حساب توییتری منتسب به حزب دموکرات کردستان نیز مدعی شده جنگنده‌های ایران سیداکان، چومان و حاجی عمران را مورد حمله قرار داده‌اند.

روداو همچنین به نقل از منابعی دیگر مدعی شده دو هواپیما هم روستای بربزین و چند روستای دیگر را هدف قرار داده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: