April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۰۳۷
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
0
پیشکسوت تیم ملی گفت: از دروازه تا خط حمله ما پتانسیل بالایی دارد و می‌توانیم بهتر هم بشویم و این تمام توان و قابلیت‌های ما نیست.
بازیکنان فعلی تیم ملی مانند نسل ۹۸ خوب هستند
مسعود معینی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: از وقتی عزیزی خادم هدایت فدراسیون فوتبال را برعهده گرفته با تفکرات خوب و آرامش عمل کرده و این آرامش و کم حاشیه بودن بر تیم ملی اثر مثبت می‌گذارد. بر خلاف کی‌روش، اسکوچیچ ارتباط خوبی با مربیان داخلی دارد و انتخاب کادر او شامل وحید هاشمیان و کریم باقری هوشمندانه بوده است. ما بازیکنان برجسته و باکیفیتی داریم که در حد تیم ملی ۹۸ خوب هستند و با آرامش روانی و تمرکز بالایی بازی می‌کنند.

وی درباره عملکرد تیم ملی مقابل عراق اظهار داشت: بازی با عراق همیشه سنگین و حساس بوده، اما آن‌ها با تیم قدرتمند سال‌های قبل خود تفاوت زیادی دارند. بازی در اختیار ما بود و آن‌ها می‌خواستند با درگیری و حاشیه به ما ضربه بزنند. با یک حمله حساب شده در دقیقه ۳ به گل رسیدیم و کار برای حریف خیلی سخت شد. چینش ما نسبت به بازی قبلی خیلی بهتر بود و اشتباهی در خط دفاع نداشتیم. گل‌های ما در فواصل مناسبی به ثمر رسید و هنگامی که گل اول را زدیم می‌شد در چهره ادوکات (سرمربی عراق) دید که قافیه را باخته است.

معینی ادامه داد: البته مقابل سوریه اصلا هماهنگ نبودیم و دلایلی داشت، اما مهم ۳ امتیاز بود که گرفتیم. کره و ژاپن هم در بازی اول خود به مشکل خوردند و طبیعی بود. هر بازی یک طرح بازی (Match senario) خاص دارد و مقابل عراق هم سناریوی موفقی داشتیم و خدا هم به ما کمک کرد تا گل اول را زود به ثمر برسانیم. از دروازه تا خط حمله ما پتانسیل بالایی دارد و می‌توانیم بهتر هم بشویم و این تمام توان و قابلیت‌های ما نیست. با اینکه بازی تدارکاتی نداشتیم، اما اسکوچیچ توانست به خوبی تاکتیک‌های خود را پیاده کند و تداوم داشتن در این مسیر بسیار مهم است.

پیشکسوت تیم ملی در رابطه با دیدار‌های بعدی و نبرد با کره جنوبی تصریح کرد: در این گروه سایر تیم‌ها به نحوی قبول کرده‌اند که ایران و کره شانس اول صعود هستند، اما نباید همه چیز را تمام شده بدانیم. بازی با کره در تهران است و این یک امتیاز ویژه برای ماست. ما در ۹۰-۸۰ درصد بازی‌ها مقابل کره در آزادی موفق بوده ایم و این بار هم می‌توانیم پیروز باشیم. اگر کره را شکست دهیم ۷۰-۶۰ درصد راه صعود را رفته ایم. کاش میشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد حضور هواداران بودیم و مثلا ۲۰ هزار نفر برای حمایت تیم ملی می‌آمدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: