کد خبر: ۳۵۹۱۲۰
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
0
مدیرعامل شرکت ساماندهی با بیان اینکه رفع مزاحمت مشاغل و واحد‌های صنفی پرتکرارترین پیام شهروندان در حوزه فعالیت شرکت بوده است، گفت: ۶۹ مورد از ۷۴ گزارش ارجاعی، بررسی و رسیدگی شده است.
رفع مزاحمت واحد‌های صنفی اصلی‌ترین درخواست شهروندان از شرکت ساماندهی
وی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی پیام‌های شهروندی در سامانه ۱۸۸۸ در یک سال اخیر گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مردادماه امسال، تعداد ۷۴ پیام از شهروندان در سامانه ثبت شده که ۷۱ پیام انتقاد، ۲ طرح شکایت و یک پیشنهاد مطرح شده است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته ۶۱ پیام‌شهروندی در حوزه فعالیت شرکت در سامانه ۱۸۸۸ ثبت شد که ۶۰ پیام برای انتقال انتقادات و یک پیام برای ارائه پیشنهاد بود.

مفاخریان با بیان اینکه مزاحمت مشاغل و واحد‌های صنفی بیشترین پیام‌های شهروندان را به خود اختصاص داده است، افزود: ۴۰ تماس مربوط به ایجاد مزاحمت واحد‌های صنفی و عدم اجرای آرای صادره کمسیون بند ۲۰، ۸ تماس مربوط به کیوسک‌های‌مطبوعات و گل و ۵ تماس مربوط به فعالیت مرکز عرضه پرندگان زینتی بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: از ۷۴ گزارش شهروندی مرتبط با شرکت ساماندهی ۶۹ مورد رسیدگی و ۵ مورد که مربوط به مزاحمت مشاغل می‌شده در دستور کار بررسی در کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها قرار گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: