کد خبر: ۳۵۹۳۱۷
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
0
معاون اول رئیس جمهور در حکمی سیدامیرحسین مدنی را به عنوان معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری منصوب کرد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم دولت سیزدهم منصوب شد
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در حکمی سیدامیرحسین مدنی را به عنوان معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری منصوب کرد.

مدیرعاملی بنیاد‌های برکت و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت گسترش انفورماتیک ایران، خبرگزاری برنا، عضویت در هیات مدیره شرکت‌های صانیر و صندوق اشتغال برکت، معاونت بازرگانی شهاب خودرو، ریاست هیات مدیره شرکت‌های آلوپن و گسترش کارآفرینی ایران، ریاست هیات امنای دانشگاه جامع انفورماتیک ایران و گروه جهادی آل یاسین از جمله سوابق و مسئولیت‌های قبلی مدنی به‌شمار می‌رود.

بنیاد برکت در طول مدت خدمت وی به عنوان مدیرعامل با اجرای بیش از ۱۱۵ هزار طرح اشتغالزایی و توانمند سازی در بخش‌ها و بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط موفق به ایجاد ۳۵۰ هزار شغل به ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم کشور شده است.

همچنین اجرای بیش از ۲۵ هزار پروژه زیربنایی محرومیت زدایی در بخش‌های آبرسانی، ساخت مدرسه و مسجد، مراکز فرهنگی، راه روستایی، مسکن محرومان و بمارستان و مراکز درمانی از جمله خدمات بنیاد برکت در طول مدت مدیرعاملی مدنی در بنیاد برکت بوده است.

گفتنی است، پیش از این محمد امید مسئولیت معاونت توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری را در دولت دوازدهم برعهده داشت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: