کد خبر: ۳۵۹۴۷۹
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
0
در مورد آینده بیت کوین صحبت می‌کنیم، نقاط حمایتی این ارز دیجیتال را شناسایی می‌کنیم تا شما عزیزان بتوانید برای سرمایه خود با توجه به این تحلیل تصمیم‌های لازم را اتخاذ نمایید.
خریداران بیت کوین دوباره پا به میدان گذاشتند
درود سلام به شما دوستان عزیز امیدوارم حالتون عالی باشه من وحید مسعودی هستم با تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین با شما خواهم بود.


در مورد آینده بیت کوین صحبت می‌کنیم، نقاط حمایتی این ارز دیجیتال را شناسایی می‌کنیم تا شما عزیزان بتوانید برای سرمایه خود با توجه به این تحلیل تصمیم‌های لازم را اتخاذ نمایید:


پس از ریزش شدید بیت کوین از ۵۳ هزار دلار تا ۴۳ هزار دلار خیلی از افراد با ترس روبرو شدند از بیت کوین خارج شدند و دارایی‌های خود را به دلار تبدیل کردند قصد دارم یک مقدار عمیق‌تر به نمودار بیت کوین نگاه کنم. بیت کوین در تاریخ ۷ سپتامبر باقدرت ریزش کرد و به قیمت ۴۳ هزار دلار رسید و در همان روز بازار با خرید‌های قوی بیت کوین را تا ۴۶ هزار دلار بالا آورد بعد از آن بیت کوین در محدوده ۴۳۰۰۰ دلار تا ۴۶ هزار دلار نوسان کرد و پس از خسته کردن بعضی از سهامداران و عقب نشینی فروشندگان، خریداران وارد میدان شدند و در ۱۴ سپتامبر یعنی هفت روز بعد از آن ریزش، خرید‌های سنگین خود را در این محدوده آغاز نمودند.


با توجه به نمودار زیر محدوده حمایتی مستحکمی را مشاهده می‌کنید که چندین بار بیت کوین به این محدوده واکنش نشان داده است و حالا باری دیگر اجازه ریزش بیشتر به بیت کوین نمی‌دهد. از مقاومت‌های سر راه بیت کوین میتوانیم به ناحیه ۵۰ هزار دلار اشاره بکنیم که در این محدوده انتظار اصلاح مجدد و ریزش مجدد بازار را داریم و باید دید بعد از این ریزش کیفیت حرکت چگونه خواهد بود آیا ریزش قوی در بیت کوین خواهیم داشت یا یک اصطلاح زمانی ضعیف را شاهد هستیم؟


خریداران بیت کوین دوباره پا به میدان گذاشتند


با استفاده از میانگین گیری در بیت کوین، حمایت دیگری نیز در این قسمت، از بیت کوین شاهد هستیم و میانگین‌های قیمتی ۱۰۰ روز و ۲۰۰ روز گذشته حمایت جدی از بیت کوین را داشته اند.


این ناحیه پله امنی برای ورود سرمایه گذاران محسوب میشده و به همین دلیل در این ناحیه خریداران زیادی سفارش‌های خرید خود را قرار داده بودند و در این محدوده اقدام به خرید کردند و حالا بیت کوین در حال حرکت به سمت مقاومت ۵۰ هزار دلاری می‌باشد. این مقاومت ۵۰ هزار دلاری به واسطه خط داینامیک شکسته شده به وجود آمده که با خط قرمز رنگ در شکل زیر واضح و مشخص است.



خریداران بیت کوین دوباره پا به میدان گذاشتند


اگر قصد سرمایه گذاری در بیت کوین را دارید از میانگین‌های قیمتی ۱۰۰ روزه و ۲۰۰ روزه گذشته استفاده کنید و هر بار که قیمت به این محدوده سلامی دوباره می‌کند قسمتی از دارایی‌های خود را به بیت کوین تبدیل کنید و یا ارز‌های دیجیتال دیگری که همسو با بیت کوین حرکت می‌کنند و از قیمت پایین تری برخوردارند، می‌تواند گزینه مناسبی در کنار بیت کوین باشند.

امیدوارم این تحلیل چشم اندازی برای سرمایه گذاری شما ایجاد کرده باشد تا بتوانید تصمیمات درستی برای سرمایه‌های خود بگیرید موفق و پیروز باشید.

حال دلتون عالی باشه
با تشکر وحید مسعودی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: