کد خبر: ۳۵۹۵۶۲
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
0
در طول ۱۵ روز اخیر روند افزایش قیمت تخم مرغ با سرعت بیشتری انجام شده و تخم از ۱۳۵۰ به ۱۷۰۰ تومان رسیده است.
افزایش دوباره قیمت ها در بازار
در شهریورماه امسال بازار کالا‌های اساسی با افزایش چندین باره قیمت تخم مرغ روبه رو شده است به نحوی که هر عدد تخم مرغ از ۱۳۵۰ به ۱۷۰۰ تومان رسیده است.

در حال حاضر هر کارتن تخم مرغ از ۲۸۵ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. البته فعالان بازار معتقدند هنوز کارخانجات دلایل این افزایش قیمت‌ها را مطرح نکرده اند، اما در طول ۱۵ روز اخیر روند افزایش قیمت تخم مرغ با سرعت بیشتری انجام شده است.

علاوه بر این هر قوطی ۸۰۰ گرمی رب گوجه فرنگی از ۳۰ هزار تومان به ۳۵ هزار تومان رسیده است. قیمت رب گوجه در حالی امروز افزایش یافته که ۱۰ روز پیش هم کارخانجات قیمت هر قوطی ۸۰۰ گرمی را از ۲۵ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان افزایش داده بودند.

به نظر می‌رسد با روی کار آمدن وزرای جدید برای وزارت صنعت و کشاورزی باید برنامه ویژه‌ای از سوی آن‌ها برای مدیریت بازار کالا‌های اساسی انجام شود، اما متأسفانه هنوز خبری از نظارت بر قیمت کالا‌ها در بازار نیست و همین امر باعث شده تا تولیدکننده و فروشنده از شرایط استفاده کرده و به بهانه‌های مختلف قیمت کالا‌های مصرفی مردم را افزایش دهند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: