کد خبر: ۳۵۹۹۰۲
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
0
کشف جسد مرد جوان نیمه شب گذشته در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت. در جریان کشف جسد بازپرس ویژه قتل رسیدگی به پرونده کشف جسد را در جریان قرار داد. کشف جسد در نزدیکی امامزاده داود تهران رخ داد.
کشف جنازه مرد جوان داخل پتو در امامزاده داود تهران
ساعت ۸ صبح امروز به ماموران گشت کلانتری جسد مرد جوانی را که حدود ۵۰ سال سن داشت در حوالی امامزاده داود تهران کشف کردند و رسیدگی به موضوع در جریان قضایی قرار گرفت.

بازپرس دشتبان، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران برای رسیدگی به پرونده در صحنه کشف جسد حاضر شد.

جسد مرد جوان پتوپیچ شده در کنار جاده رها شده بود و احتمال می‌رود از محلی دیگر منتقل شده بود.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که متوفی ۴ روز قبل از شهر تربت حیدریه برای کار به تهران آمده بود. در حالی که یک کارت شناسایی و شماره تماس در وسایلی که همراه او بود کشف شد، هویت وی محرز شده و فرزندش اظهار داشت که او یک کارگر ساده بوده است.

در حالی که به جز یک زخم روی گونه وی که نمی‌تواند منجر به فوت باشد، آثار ضرب و جرح یا خفگی روی بدن وی کشف نشد و جسد برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: