کد خبر: ۳۵۹۹۷۵
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
0
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از برخورد با ایرلاین‌ها و توزیع کنندگان متخلف پرفروش بلیت پرواز‌های اربعین خبر داد و گفت:تعداد پرواز‌های اربعین افزایش یافت.
 
تعداد پروازهای اربعین افزایش یافت
شهرام آدم نژاد با تاکید به تلاش حداکثری ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمات با کیفیت بالا و مطلوب به زائران حسینی، علاوه بر امکان بازگشت با هواپیما، از باز بودن مرز مهران برای بازگشت خبر داد و گفت:طی تصمیمات متخذه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی مقرر شد به منظور تامین رفاه و آرامش زائرین اربعین حسینی، با برنامه ریزی انجام شده و تخصیص ناوگان برای بازگرداندن آنها، از سوم تا دهم مهر ماه، روزانه ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگرداندن آن‌ها در مرز مهران مستقر شوند. زائرین عزیز می‌توانند پس از ورود به کشور با تهیه بلیت اتوبوس به شهر‌های خود بازگردند.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا، از روز گذشته تعداد هواپیما‌ها جهت انتقال مسافران عزیز در مسیر شهر‌های عراق فزایش یافت تا زائرانی که روادید خود را دریافت کرده اند بتوانند در تاریخ مدنظر خود بلیتشان را تهیه کنند.

آدم نژاد در خصوص برخی گزارشات فروش بلیت هواپیما بالاتر از نرخ مصوب ستاد اربعین گفت: شرکت‌های هواپیمایی و توزیع کنندگان متخلف که بلیت را به نرخ بالاتر از قیمت مصوب به فروش رسانده اند شناسایی شده و با آن‌ها قاطعانه برخورد خواهد شد. سیستم پایش و نظارت وزارت راه و شهرسازی به صورت ۲۴ ساعته در فرودگاه‌ها مستقر است و هرگونه تخلف در ارائه خدمات با برخورد جدی همراه خواهد بود.

وی افزود: چندین موکب در مراکز اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه‌ها و همچنین مرز مهران دایر شده تا از زائرین گرامی به نحو احسن پذیرایی به عمل آید.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: