کد خبر: ۳۶۰۴۱۷
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
0
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، نرخ میانگین وزنی دلار و یورو در معاملات امروز این بازار را به ترتیب ۲۷ هزار و ۱۶۹ تومان و ۳۱ هزار و ۶۲۳ تومان اعلام کرد.
افزایش نرخ ارز در معاملات بازار متشکل ارزی
مهدی گوهررستمی گفت: در جلسه معاملاتی امروز، معاملات اسکناس دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۹۰۱ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۷ هزار و ۲۲۹ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۷ هزار و ۱۶۹ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول و تحلیل گر اقتصادی اضافه کرد: در جلسه معاملاتی سه‌شنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۲۶۵ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۶۲۳ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز سه‌شنبه (ششم مهرماه) ۷ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۸۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۹۶۱ هزار و ۲۰۰ یورو بود.

به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۷۶۲ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۷ هزار و ۲۶۹ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۲۶۵ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

گوهررستمی در پایان تصریح کرد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی سه‌شنبه (ششم مهرماه) بیان‌گر این است که نرخ میانگین روزانه هر دو نماد معاملاتی دلار و یورو به ترتیب ۱.۹۸ درصد و ۱.۳۳ درصد رشد را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: