April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۰۹۷
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
0
رییس جمهور لبنان، گفتگوهای میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی را مهم خواند و ارتباطات نیک میان جمهوری اسلامی ایران را مایه خشنودی لبنان و عامل آرامش منطقه دانست.
استقبال رییس جمهور لبنان از گفت وگوهای صورت گرفته بین ایران و عربستان
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز پنجشنبه در آغاز دیدار‌های خود با مقامات لبنان، با میشل عون رئیس جمهوری آن کشور دیدار و پیرامون موضوعات روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفتگو کرد.




 در این ملاقات که در کاخ ریاست جمهوری لبنان برگزار شد، امیرعبداللهیان تشکیل دولت جدید در لبنان را تبریک گفت و ضمن تاکید بر حمایت قوی جمهوری اسلامی ایران از لبنان، آمادگی دولت برای ارائه حمایت همه جانبه به لبنان اعلام کرد.



رئیس جمهور لبنان نیز اظهار کرد:  در لبنان چه مردم و چه مسئولین، ایران را دوست خود می‌دانند و ما همواره حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران را در کنار خود احساس می‌کنیم.



 میشل عون گفتگو‌های میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی را مهم خواند و ارتباطات نیک میان جمهوری اسلامی ایران را مایه خشنودی لبنان و عامل آرامش منطقه دانست.



وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار به توانمندی‌های فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت:  جمهوری اسلامی ایران آماده است تا در پروژه‌های توسعه‌ای لبنان حضور قوی داشته و به ویژه در پروژه‌های نیروگاهی این کشور شرکت‌های ایرانی در تراز بالای جهانی را در لبنان فعال نماید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: