April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۱۵۱
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
0
رئیس جمهور در بدو ورود به استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان بوشهر برای رشد و آبادانی،گفت: با وجود این ظرفیت‌های فراوان، سخن گفتن از مشکلات و بیکاری و بعضاً آسیب‌های اجتماعی در سطح استان قابل تحمل نیست.
برای رفع محرومیت بوشهر باید گام‌های موثری در نفت، گاز و پتروشیمی برداشته شود
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز (جمعه) در بدو ورود به استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان بوشهر برای رشد و آبادانی، گفت: با وجود این ظرفیت‌های فراوان، سخن گفتن از مشکلات و بیکاری و بعضاً آسیب‌های اجتماعی در سطح استان قابل تحمل نیست.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه پیش از انجام سفر بررسی‌های کارشناسی نسبت به وضعیت استان و مشکلات مردم این منطقه انجام شده است، گفت: در این سفر گام‌های ماندگاری برای رفع مشکلات و محرومیت‌های استان بوشهر برداشته خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای استان بوشهر در حوزه‌های کشاورزی، شیلات، نخیلات و بخش نفت، گاز و پتروشیمی، برضرورت فعال شدن اقتصاد دریا، کشاورزی، شیلات و نخیلات در این استان تاکید کرد.

آیت الله رئیسی افزود: برای رفع مشکلات و محرومیت‌های استان باید در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی گام‌های موثری برداشته شود.
رئیس جمهور تصریح کرد: انجام اقدامات زیربنایی در بخش آب، برق، جاده‌های مواصلاتی و به ویژه اتصال استان به ریل سراسری نیز از جمله اقداماتی است که در این سفر نسبت به آن تصمیم‌گیری خواهد شد تا گام‌های ماندگاری برای رفع مشکلات بنیادین مردم استان برداشته شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: