کد خبر: ۳۶۱۱۷۶
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
0
شرکت ای بی ام اعلام کرد که تمام کارمندانش باید تا روز 8 دسامبر به طور کامل واکسینه شوند.
اولتیماتوم ای بی ام برای واکسن زدن کارمندان
به نقل از رویترز، شرکت آی بی ام شب گذشته اعلام کرد که تمام کارمندان این شرکت باید تا روز ۸ دسامبر به طور کامل واکسینه شوند و در غیر این صورت حقوق آن‌ها را پرداخت نخواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا هم ماه گذشته اعلام کرده بود که تمام کارمندان فدرال و پیمانکاران و تمام کارمندان بخش خصوصی و شرکت‌های با بیش از ۱۰۰ نفر کارمند باید به طور کامل واکسینه شده و هر هفته نیز تست کرونا دهند.‌ای بی ام هم یک پیمانکار فدرال محسوب شده و ده‌ها هزار نفر کارمند دارد. این شرکت قبلا گفته بود که فقط به کارمندانی که به طور کامل واکسینه شده‌اند اجازه بازگشت به دفاتر کار خود را خواهد داد، اما سیاست جدید مشمول تمام کارمندان حتی آن‌ها که دورکار هستند، خواهد شد. البته کارمندانی که از نظر پزشکی امکان زدن واکسن برای آن‌ها فراهم نباشد از اجرای آن مستثنی هستند.

از آنجا که شاهد بالا گرفتن شیوع کرونا با ورود نوع دلتای آن به آمریکا بوده‌ایم، شرکت‌های بزرگی نظیر فیسبوک، مایکروسافت و گوگل هم تصمیم گرفته‌اند واکسن زدن کارمندان را اجباری کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: