کد خبر: ۳۶۱۶۹۸
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
0
فراخوان جشنواره ایده‌های خلاق با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سیرجان و با هدف توسعه فضای همفکری و خلاقیت شهروندان منتشر شد.
جشنواره ایده‌های خلاق برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سیرجان برگزار می شود
این جشنواره که بنا به مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیرجان و با همکاری روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر برگزار می‌شود، محدودیت سنی نداشته و ایده‌پردازان می‌توانند به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با در نظر گرفتن محور‌های جشنواره، خلاصه‌ای از طرح پیشنهادی خود را ارسال و در جشنواره شرکت کنند.

محور‌های این جشنواره اشاره به موضوعات و معضلاتی، چون سرقت‌های خُرد، نزاع و خشونت، آسیب‌های فضای مجازی، اعتیاد، خودکشی، افزایش روزافزون آمار طلاق، فساد‌های اخلاقی است که شرکت کنندگان می‌توانند ایده‎های خود را در قالب‌های فناوری دیجیتال، تولیدات هنری و نمایشی، ورزش و اوقات فراغت، مطالعات اجتماعی، تولیدات رسانه‌ای، اخبار و اطلاع‌رسانی، کسب و کار و توانمندسازی، ارائه کنند.

گفتنی است هدف اصلی جشنواره یاری جستن از افکار عمومی، هم‌فکری و خلاقیت شهروندان به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان سیرجان است.

علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را تا ۵ آبانماه سالجاری به صندوق پستی ۱۱۱-۷۸۱۸۵ یا شماره واتس آپ ۰۹۱۳۰۶۳۳۶۷۶ ارسال کنند. به ایده‌های برگزیده جوایز نویسی اهدا می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: