کد خبر: ۳۶۱۸۳۸
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
0
نماینده ورزقان در مجلس گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور باعث افزایش امید در میان مردم می‌شود اما برای اجرای هر چه بهتر تصمیمات این سفرها ضروری است تا مدیران بی‌انگیزه باقیمانده از دولت قبل تغییر کنند.
برای اجرای هر چه بهتر تصمیمات استانی ضروری است مدیران باقیمانده دولت قبل تغییر کنند
الله‌وردی دهقانی نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر‌های استانی رئیس‌جمهور گفت: سفر‌های استانی رئیس‌جمهور موجب ایجاد امید در میان مردم می‌شود و مردم وقتی می‌بینند که مسؤولان ارشد اجرایی رودرو با آن‌ها مشکلات‌شان را می‌شنوند و بررسی می‌کنند موجب افزایش امید و اعتمادشان به مسؤولان می‌شود.

وی افزود: از سوی دیگر همانطور که گفتم سفر‌های استانی باعث می‌شود تا مسؤولان ارشد اجرایی از نزدیک مشکلات مردم را بینند و بتوانند تصمیمات بهتری را راجع به حل مشکلات مردم اتخاذ کنند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نکته‌ای که در اینجا ضرورت دارد این است که برای اجرای تصمیمات و برنامه‌ریزی سفر‌های استانی باید مدیران انقلابی جایگزین مدیران دولت قبل شوند.

دهقانی خاطرنشان کرد: ضروری است در کنار سفر‌های استانی مدیران میانی و مدیران استانی دولت که از دولت قبل باقی مانده‌اند و انگیزه‌ای هم برای خدمت ندارند، هر چه زودتر تغییر کنند و مدیران انقلابی جایگزین آن‌ها شوند تا ما شاهد اجرای هر چه بهتر تصمیمات سفر‌های استانی رئیس‌جمهور باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی افزود: مدیران دولت قبل مدیرانی بی‌انگیزه هستند و از سوی دیگر در حال حاضر در شرایط بلاتکلیفی به سر می‌برند و نمی‌دانند که می‌مانند یا می‌روند که این خود بی‌انگیزگی آن‌ها را بیشتر می‌کند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: