کد خبر: ۳۶۲۴۵۵
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
0
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برآورد ما این است که حدود ۱۰ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت هستند و تکلیف آن‌ها تا دو هفته دیگر در مجلس مشخص می‌شود.
تکلیف جاماندگان سهام عدالت تا ۲ هفته دیگر تعیین می‌شود
محمد رضا پورابراهیمی در گفتگو با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما در خصوص جاماندگان سهام عدالت گفت: در بخش اول افرادی هستند که در ابتدا فرم پر کرده و ثبت نام هم کرده بودند، اما الان جزو مشمولین نیستند که حدود دو میلیون نفر می‌شوند. در بخش بعدی طبق آمار سازمان بهزیستی و کمیته امداد حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار از سهام عدالت جا مانده اند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: برآورد ما این است که در کل حدود ۱۰ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت هستند.

پورابراهیمی بیان کرد: جلساتی در خصوص تعیین تکلیف جاماندگان این سهام در مجلس داشته ایم و بررسی برخی جزئیات باقی مانده است. پیش بینی می‌کنیم تا دو هفته دیگر تکلیف جاماندگان سهام عدالت روشن شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت از محل همین سهام عدالت این توانایی را دارد تا به جاماندگان سهام عدالت هم سود بدهد، چراکه ۴۸ درصد از مجموع سهام شرکت‌های قابل واگذاری در زمان اجرای سهام عدالت مشمول واگذاری ۱۰۰ درصد بودند که الان دولت ۴۸ درصد از مالکیت آن‌ها را تصاحب کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: