کد خبر: ۳۶۳۱۵۰
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
0
نگاه معامله گران سکه به سیگنال مثبت بایدن درباره بازگشت آمریکا به برجام و لغو تحریم‌ها دوخته شده است؛ بنابراین باز هم با احتیاط روانه بازار می‌شوند.
سکه بازان منتظر این سیگنال مهم |ریزش قیمت‌ها در راه است؟
قیمت سکه در پایان معاملات نقدی عصر روز شنبه در مقایسه با روز پنج شنبه گذشته ثبات را تجربه کرد. قیمت سکه در ابتدای معاملات روز شنبه با افت ۳۵ تومانی نسبت به عصر پنج‌شنبه آغاز به کار کرد و روی ۱۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان قرار گرفت و در آخرین ساعات معاملات با ۱۱ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان به کار خود پایان داد.

در معاملات پشت خطی هم قیمت سکه دیشب ۱۱ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت روز شنبه ۱۰ هزار تومان بالاتر بود. قیمت سکه در معاملا پشت خطی جمعه شب ۱۱ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان اعلام شده بود.

دیشب بخشی از بازیگران فلز گران بهای داخلی سعی می‌کردند اخبار برجام و لغو تحریم‌های ایران از سوی آمریکا را مورد توجه قرار دهند. جو بایدن ضمن بیان اینکه مذاکرات قرار است از سر گرفته شود؛ در اجلاس گروه ۲۰ از برگشت آمریکا به میز مذاکرات خبر داد و اعلام کرد: آمریکا در صورتی که ایران تغییر مسیر دهد حاضر است تحریم‌ها را لغو کند.

در کنار این خبر «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی با اشاره به این که مذاکرات با تهران پیشرفت ملموسی نداشته از آمادگی جهت ادامه گفتگو با ایران خبر داد.

با این وجود می‌توان پیش بینی کرد که امروز معامله گران سکه با این خبر‌ها باز هم با احتیاط بیشتری روانه بازار شوند و معاملات محدود و حساب شده‌ای انجام می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: