کد خبر: ۳۶۳۶۶۴
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
0
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس ما آماده می‌شوند که از اول آذر ماه، میزبان دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دانش‌آموزان ابتدایی باشند.
مجوز بازگشایی دبستان‌ها اخذ شد
 
علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: خوشامد می‌گویم به اولین گروه دانش‌آموزانی که وارد فضای مدارس شدند و امیدوارم زمینه حضور دانش‌آموزان و مدیریت ستاد کرونا به‌گونه‌ای باشد که حضور بیشتر دانش آموزان را در مدارس داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز اولین گروه از دانش‌آموزان یعنی دانش‌آموزان متوسطه دوم با مدارس ارتباط برقرار کردند و بر اساس الگویی که خود مدارس بر اساس ظرفیت‌های مدارس و پروتکل‌ها تنظیم کردند، دانش‌آموزان در مدارس در قالب یک گروه، دو گروه یا سه گروه حضور پیدا می‌کنند.

کاظمی با بیان اینکه خوشحالیم که حضور دانش‌آموزان را داریم و آموزش حضوری آغاز می‌شود، گفت: از رئیس‌جمهور تشکر می‌کنم که بیشترین دغدغه را داشتند و با همراهی ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، توانستیم مجوز بازگشایی مدارس ابتدایی را هم اخذ کنیم.

وی افزود: مدارس ما آماده می‌شوند که از اول آذر ماه، میزبان دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دانش‌آموزان ابتدایی باشند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: سعی می‌کنیم که نگرانی خانواده‌ها را به حداقل برسانیم. واکسیناسیون کارکنان و عوامل اجرایی مدارس به طور کامل انجام شده است؛ واکسیناسیون معلمان در سراسر کشور نزدیک ۹۰ درصد است و تلاش می‌کنیم به ۱۰۰ درصد برسانیم. همچنین واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال، بر اساس آخرین آماری که گرفتم حدود ۸۸.۵ درصد انجام شده است و قطعا با بازگشایی مدارس به مرز ۱۰۰ درصد نزدیک خواهد شد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در اولین روز‌های بازگشایی، تمرکزمان را بررعایت پروتکل‌ها، بر حفظ سلامت و امنیت دانش‌آموزان بیشتر تأکید کنیم و با والدین ارتباط بیشتری برقرار کنیم. همچنین الزاماتی که نیاز است دنبال کنیم.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: