April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۳۷۰۰
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
0
نماینده بیمه تعاون در استان گیلان، گسترش انتشار اخبار فعالیت‌های شرکت و بازتاب رسانه‌ای آن را عاملی برای ترغیب هرچه بیشتر مردم به این شرکت مطرح کرد.
افزایش اعتماد مشتریان به بیمه تعاون در پی گسترش بازتاب رسانه‌ای اخبار شرکت
لیلا فدایی، نماینده بیمه تعاون در استان گیلان با اشاره به چالش بیمه تعاون در معرفی برند خود مطرح کرد: علی رغم آنکه این چالش سبب شده تا برای جذب مشتری، فرایند اقناع طولانی تری سپری شود باید اذعان داشت که هم اکنون با افزایش انتشار خبر در رسانه ها، اعتمادسازی در بین مشتریان بهبود پیدا کرده و در نتیجه بازتاب این اخبار در رسانه ها، هویت بیمه تعاون نیز رنگ روشن تری به خود دیده است.

فدایی اضافه کرد: به نظر می‌رسد گسترش فعالیت‌های تبلیغاتی رسانه‌ای به ویژه تبلیغات تلویزیونی از ارزش افزوده قابل توجهی برای جلب توجه مشتریان برخوردار است.

وی افزود: همچنین وجود کاتالوگ‌های جامع خدمات بیمه تعاون، افزایش بیلبورد‌های تبلیغاتی و اهدای جوایز از دیگر گام‌های موثری است که می‌تواند در مسیر اعتلای برند سازمانی این شرکت و جذب قابل توجه مشتریان برای بهره مندی از خدمات بیمه تعاون برداشته شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: