کد خبر: ۳۶۳۷۰۳
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
0
بیمه تکمیلی دارای پوشش‌های متعددی مانند زایمان، جراحی، دندان پزشکی و … است که هر یک بخشی از نیازهای بیمه گذاران را پوشش می‌دهند.
پوشش پاراکلینیکی بیمه تکمیلی بیمه آسماری چیست؟
بیمه تکمیلی دارای پوشش‌های متعددی مانند زایمان، جراحی، دندان پزشکی و … است که هر یک بخشی از نیازهای بیمه گذاران را پوشش می‌دهند. یکی از پوشش‌های پرکاربرد بیمه تکمیلی، پوشش پاراکلینیکی است که در واقع همان خدمات تشخیصی مانند آزمایش‌های مختلف و بعضی از خدمات درمانی همچون فیزیوتراپی را شامل می‌شود. در این مقاله همراه آسماری باشید تا بیشتر با این پوشش و خدمات مربوط به آن آشنا شویم.

به طور کلی پوشش پاراکلینیکی در بیمه تکمیلی مجموعه‌ای خدمات مثل انواع رادیوگرافی، سونوگرافی، ام آر آی، آندوسکوپی، شنوایی سنجی، درمان شکستگی‌ها، گچ گیری، فیزیوتراپی، گفتار درمانی و … را شامل می‌شود. به همین دلیل یکی از پرکاربردترین پوشش‌های انواع بیمه تکمیلی است. خدمات پاراکلینیکی هر دو مجموعه تشخیص و درمان را شامل می‌شوند. این پوشش یکی از مهم‌ترین پوشش‌های ارائه شده در بیمه تکمیلی بیمه آسماری است.

خدمات پارا کلینیکی زیادی تحت پوشش بیمه تکمیلی SOS آسماری قرار دارد. به همین دلیل خدماتی که در پوشش پاراکلنیکی ارائه می‌شود را معمولاً در گروه‌های مختلفی دسته بندی می‌کنند. در بیمه تکمیلی خانوادگی آسماری این پوشش‌ها به ۵ گروه تقسیم می‌شوند که در ادامه با هر کدام از آن‌ها آشنا خواهیم شد. به طور کلی می‌توان گفت پوشش ۱، ۲ و ۴ مربوط به اعمال تشخیصی و پوشش ۳ و ۵ مربوط به خدمات درمانی هستند.

پوشش پاراکلینیکی ۱
در این گروه انواع رادیوگرافی، انواع رادیوگرافی، آنزیوگرافی عروق محیطی، آنژیوگرافی چشم، سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، ام آر آی، پزشکی هسته‌ای (شامل اسکن هسته‌ای و درمان رادیوایزوتوپ) دانسیتومتری تا سقف تهعد شده تحت پوشش پاراکلینیکی بیمه آسماری قرار می‌گیرند.

پوشش پاراکلینیکی ۲
در پوشش پارا کلینیکی ۲ هزینه خدمات تشخیصی شامل انواع آندوسکوپی، خدمات تشخیص قلبی و عروقی شامل انواع الکتروکاردیوگرافی، انواع اکو کاردیوگرافی، انواع هولتر مانیتورینگ، تست ورزش، آنالیز پیس میکر،EECP، تیلت تست، خدمات تشخیصی تنفسی شامل (اسپیرومتری، PFT، خدمات تشخیصی یورودینامیک (نوار مثانه)، خدمات تشخیصی الکترومیلوگرافی، هدایت عصبی، (NCV-EMG) الکتروانسفالوگرافی، (EEG) خدمات تشخیصی و پرتو پزشکی چشم مانند اپتومتری، پریمتری، بیومتری و پنتاکم و شنوایی سنجی (انواع ادیومتری) در مراکز طرف قرار داد بیمه آسماری تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرد.

پوشش پاراکلینیکی ۳
این پوشش شامل خدمات درمانی پارا کلینیکی همچون اعمال مجاز سرپایی مانند شکستگی‌ها، دررفتگی، گچ گیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم، بیوبسی، تخلیه کیست و لیزر درمانی (باستثنای عیوب انکساری دید چشم) است.

پوشش پاراکلینیکی ۴
هزینه‌های خدمات آزمایش‌های تشخیصی پزشکی و تست‌های آلرژیک و ژنتیک پزشکی در این پوشش قرار می‌گیرند.

پوشش پاراکلینکی ۵
آخرین گروه خدمات درمانی ست که مربوط به جبران هزینه فیزیوتراپی، گفتار درمانی و کار درمانی تا سقف تعهد می‌شود.

بیمه‌های خدمات پاراکلینیکی
کدام بیمه‌ها خدمات پاراکلینیکی را پوشش می‌دهند؟
شرکت بیمه آسماری بسیاری از خدمات بیمه‌ای پرکاربرد همچون بیمه مسافرتی، بیمه مسئولیت پزشکان، بیمه اتوموبیل (بدنه و شخص ثالث)، بیمه باربری و بیمه درمان تکمیلی را با کیفیت بالایی در اختیار هموطنان عزیز قرارم یدهد. بیمه آسماری به پشتوانه کمک رسان ایران SOS ارائه دهنده یکی از کامل‌ترین و بهترین بیمه‌های تکمیلی در ایران است که در دو دسته بیمه گروهی و بیمه خانواده در دسترس مردم عزیز ایران قرار گرفته است. پوش پاراکلینیکی در بیمه خانواده و بیمه شرکتی آسماری ارائه شده است اما سقف پوشش‌ها در این دو بیمه متفاوت است. از طرفی سقف در نظر گرفته شده برای هر گروه پاراکلینیکی نیز در طرح‌های مختلف تغییر می‌کند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از این دو بیمه را انتخاب کنید. با تماس از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۴۳۱۴۱۷ می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع بدست آورید.

دوره انتظار خدمات پاراکلینیکی در بیمه درمان تکمیلی چقدر است؟
بسیاری از پوشش‌ها دارای دوره انتظار هستند. به این معنا که تا پایان مدت زمان خاصی شرکت بیمه کننده تعهد پرداخت خسارت به بیمه گذار را نخواهد داشت. بیمه تکمیلی شرکتی آسماری دارای دوره انتظاری برای خدمات پاراکلینیکی نیست، اما خدمات پاراکلینیکی در بیمه درمان خانواده شامله ۱ ماه مدت انتظار می‌شوند.

سقف پوشش پاراکلینیکی در بیمه تکمیلی
سقف پوشش پاراکلینیکی در بیمه تکمیلی چقدر است؟
همانطور که اشاره کردیم با توجه به نوع بیمه انتخابی شما و طرح در نظر گرفته شده، سقف خدمات ارائه شده نیز متفاوت خواهد بود.

سقف پاراکلینیکی در بیمه تکمیلی خانواده
سقف پارا کلینیکی در بیمه تکمیلی بر اساس طرح انتخابی شما تعیین خواهد شد. برای استفاده از بالاترین سقف تعهدات در بیمه تکمیلی خانواده آسماری می‌توانید از طرح ۲ در طرح برنا استفاده کنید. سقف تعهدات در این طرح (برای گروه ۱، ۲ و ۳) ۳ میلیون تومان با فرانشیز ۱۰ درصد در نظر گرفته شده است که نسبت به سایر بیمه‌ها بالاترین سقف محسوب می‌شود.

سقف پوشش پاراکلینیکی بیمه تکمیلی شرکتی
بیمه تکمیلی شرکتی آسماری یکی از بهترین بیمه‌های گروهی ایران است که با ارائه طرح‌های متفاوت، شرایط منحصر به فردی را در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله شرکت‌های کمتر از ۵۰ نفر (حداقل ۱۵ نفر) در نظر گرفته است و همچنین برای سازمان‌های بالای ۵۰ نفر امکان استفاده از دو طرح مختلف را امکان‌پذیر کرده است. در بیمه تکمیلی آسماری تعداد پوشش‌های پارا کلینیکی کمتر از بیمه تکمیلی است و در دو گروه پاراکلینیکی ۱ و ۲ ارائه می‌شود. سقف پوشش‌ها نیز در طرح پلاتینی پلاس که بهترین طرح بیمه تکمیلی شرکت است ۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مزایای استفاده از بیمه تکمیلی آسماری و پوشش پاراکلینیکی آن
با انتخاب هر یک از طرح‌های بیمه تکمیلی آسماری علاوه بر استفاده از پوشش پاراکلینیکی می‌توانید از مزایای مختلفی بهره مند شوید. بدون شک مهم‌ترین مزیت بیمه آسماری، پشتوانه آن یعنی کمک رسان SOS است که امکان بهره مند شدن از خدمات پوشش پاراکلینیکی را در بیش از ۲۵۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه آسماری در سراسر ایران فراهم کرده است. علاوه بر این بالاترین سقف پوشش پاراکلینیکی و ارائه معرفی نامه آنلاین از دیگر مزایای استفاده از بیمه تکمیلی است.

بیمه تکمیلی آسماری، بهترین بیمه تکمیلی ایران
در این مقاله با پوشش پاراکلینیکی بیمه تکمیلی آشنا شدیم. پوشش پاراکلینیکی شامل خدمات تشخیصی و درمانی زیادی می‌شود و یکی از گسترده‌ترین پوشش‌های انواع بیمه تکمیلی است. بیمه تکمیلی خانواده آسماری دارای بیشترین پوشش و سطح گستردگی در پوشش خدمات تشخیصی و درمانی پاراکلینیکی است. در کنار آن بیمه تکمیلی شرکتی آسماری نیز بالاترین سقف پوشش پاراکلینیکی را در بین بیمه‌های گروهی ارائه می‌کند. شما می‌توانید همین حالا برای برخورداری از این خدمات فوق العاده با شماره ۰۲۱۴۳۴۱۷ تماس بگیرید و درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: