کد خبر: ۳۶۳۹۶۸
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
0
مدیر امور حوزه مدیر عامل و روابط عمومی در جمع روسای شعب منطقه خراسان بر لزوم تلاش جهت افزایش سهم بازار بانک با استفاده از فرصت اجرای طرح ۵۵۵ تاکید کرد.
بانک سینا در نسبت های مالی و عملکردی سرآمد نظام بانکی است
شیخ الاسلامی با بیان آنکه بانک سینا در نسبت‌های مالی و عملکردی، سرآمد نظام بانکی است، گفت: بررسی صورت‌های مالی بانک نشان می‌دهد طی ماه‌های گذشته، با وجود جهش در فعالیت ها، نسبت‌های عملکردی به خوبی و مطابق با استاندارد‌ها محقق شده و کماکان جزو شفاف‌ترین بانک‌ها و دارای بهترین عملکرد‌ها هستیم.
وی تصریح کرد: این موفقیت‌ها اگرچه در نتیجه‌ی زحمات و تلاش همکاران در سراسر کشور محقق شده که جای تقدیر بسیار دارد، اما باید دانست این امر نباید ما را از ادامه مسیر رشد و تعالی منحرف سازد. اینکه در BSC موفق عمل کردیم یا از لحاظ نسبت‌های مالی در موقعیت‌های خوبی قرار داریم به تنهایی کافی نیست.
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی افزود: در این زمینه نگاه ما باید به بالا باشد. اینکه در مقایسه با رقبای قوی‌تر در چه جایگاهی قرار داریم و چه سهمی از بازار نظام بانکی را دارا هستیم.
شیخ الاسلامی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم خدمت‌رسانی بهینه و مطلوبی به مشتریان داشته باشیم، نیاز به تامین نقدینگی داریم و لازمه این کار استفاده از فرصت اجرای طرح ۵۵۵ در بانک است که شاخص‌های انگیزشی مناسبی هم برای آن در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: در این طرح ضمن تعامل با مشتریان قبلی و فعلی، می‌توان فعالیت‌ها را بر محور مشتریان جدید متمرکز ساخت و زمینه حضور آن‌ها را در بانک فراهم آورد. خوشبختانه ابزار کار مناسبی هم از طریق معرفی محصولات جدید شامل ارغوان، میعاد، انتخاب و اقبال تدارک دیده شده و همکاران می‌توانند از این طریق زمینه جهش مناسب در فعالیت‌ها را فراهم آورند.
گفتنی است در این جلسه شمسایی مدیر منطقه، گزارشی از عملکرد شعب استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی ارائه داد و روسای شعب حاضر نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسه و ارائه نقطه نظرات صریح و کارشناسی بر اساس تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، پیشنهاد‌های خود را برای بهبود عملکرد‌ها ارائه دادند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: