April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۴۰۴۶
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳
0
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران یکی از مهم‌ترین اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محرومیت‌زدایی دانست.
 

سردار سید ضیاءالدین حزنی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره خود را حامی مردم و نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌داند، اظهار کرد: سپاه پاسداران یکی از نهاد‌های خدمات‌رسان در جمهوری اسلامی بوده و در ۴۳ سال گذشته همواره در تمامی بحران‌ها در کنار مردم و مستضعفین بوده است.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محرومیت‌زدایی دانست و گفت: سپاه در کنار وظیفه ذاتی خود یعنی حفظ اراضی و امنیت کشور به حوزه محرومیت‌زدایی ورود و نقش مهمی در رفع محرومیت در کشور دارد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور موثر سپاه در مناطق روستایی، محروم و صعب‌العبور کشور افزود: سپاه پاسداران در تمامی نقاط محروم، صعب‌العبور و روستایی حضوری موثر داشته و تا رفع محرومیت کامل در کشور از هیج تلاشی در این راستا دریغ نمی‌کند.

حزنی با تاکید بر لزوم توجه به تقویت مدارس، حوزه علمیه و مساجد توسط سپاه پاسداران بیان کرد: مدارس، مساجد و حوزه علمیه سه نهاد مهم فرهنگی در کشور بوده و باید به تقویت سطح کیفی آن تلاش کرد، زیرا استکبار برنامه ویژه‌ای برای کاهش نقش و تاثیرگذاری این سه نهاد در کشور دارد.

وی با بیان اینکه طرح غربالگری شهید سلیمانی در کشور کماکان با قدرت در حال انجام است، تصریح کرد: از اولین روز‌های کرونایی سپاه پای‌کار مقابله با این‌ویروس بوده و با طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی به تسریع در روند واکسیناسیون نقش مهمی را ایفا کرده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: