کد خبر: ۳۶۴۰۹۲
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
0
در نشست مجمع نمایندگان استان‌ها با رئیس‌جمهور مشکل بیکاری و بحران آب در شرق استان سمنان تا راه‌اندازی دوباره فرودگاه شاهرود مطرح شد.
جزئیات دیدار نمایندگان استان‌ها با رئیس جمهور
علی‌اصغر خانی گفت: جلسه مجمع نمایندگان استان‌ها با رئیس‌جمهور فرصتی ارزشمند برای بیان دغدغه‌ها و مشکلات اساسی در حوزه انتخابیه هر یک از نمایندگان است.

وی با اشاره به دیدار امروز مجمع نمایندگان استان‌های سمنان، اصفهان و قم با رئیس‌جمهور اظهار داشت: در ابتدای نشست، نمایندگان این استان‌ها مهم‌ترین مشکلات و مسائل حوزه‌های انتخابیه خود را مطرح کردند و بر ضرورت حمایت دولت برای حل این مشکلات تأکید داشتند.

رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در این دیدار، با بیان اینکه شهرستان‌های شاهرود و میامی از عقب‌ماندگی مزمن تاریخی رنج می‌برند اشاره کرد و اظهار داشت: مردم نجیب این دو شهرستان از دولت مردمی انتظار دارند با نگاه توسعه متوازن در این استان به مناطق کمتر توسعه یافته توجه بیشتری داشته باشد.

وی افزود: در مناطقی مانند کالپوش، بیارجمند، طرود و فرومد دارای محرومیت‌های اساسی در زیرساخت‌های حداقلی هستند و نیاز به اعتبارات ویژه‌ای دارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی میزان بیکاری در حوزه انتخابیه خود را ۲۸ درصد دانست و گفت: حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال از مطالبات جدی مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی از دولت سیزدهم است.

خانی با اشاره به وضعیت آب در حوزه انتخابیه افزود: هم‌اکنون برخی از روستا‌های این ۲ شهرستان با مشکل کمبود آب روبرو هستند که اگر برای بر طرف کردن آن به‌سرعت اقدام نشود با بحران جدی آب در آینده‌ای نزدیک مواجه خواهیم شد.

وی افزود: بهره‌برداری از فرودگاه شاهرود و راه‌اندازی پرواز‌های آن نیز از جمله مطالبات مردم شاهرود و میامی است که انتظار می‌رود با دستور رئیس‌جمهور از این ظرفیت بالقوه موجود به شکل مطلوب استفاده شود.

خانی بر توجه ویژه به حوزه گردشگری این ۲ شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: شهرستان‌های شاهرود و میامی دارای ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی و مواهب طبیعی خدادادی بسیاری هستند که در این راستا شایسته است تا شاهد حمایت جدی دولت در این حوزه برای اشتغال‌زایی و درآمدزایی در این حوزه باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: