April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۴۱۸۱
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
0
جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه، درباره احتمال تمدید یک ساله قانون برنامه ششم توسعه اظهار داشت: متأسفانه تاکنون دولت در این باره چیزی اعلام نکرده است و به احتمال زیاد ناچار به تمدید یکساله آن هستیم.
ادعای یک نماینده درباره دولت رئیسی
وی افزود: در ماه‌های پیش رو با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی درگیر بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ است به دولت پیشنهاد کرده‌ایم که برنامه ششم توسعه به مدت یک سال تمدید شود و بررسی برنامه هفتم توسعه در سال ۱۴۰۱ در مجلس یازدهم صورت گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در کمیسیون برنامه و بودجه در باره احتمال تمدید یکساله برنامه ششم توسعه بحث و بررسی شده اما نمایندگان معتقدند که دولت باید در این مورد لایحه بدهد، این در حالی است که صبحت‌های مقدماتی در این باره با دولتمردان صورت گرفته است.

قادری خاطرنشان کرد: به دولت پیشنهاد داده‌ایم وقتی که لایحه بودجه سال 1401 را به مجلس ارائه کرد موضوع درخواست تمدید یک ساله قانون برنامه ششم توسعه را هم به مجلس بدهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: