April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۴۴۶۹
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
0
اگر پیام‌های تبلیغاتی و کلاهبرداری برای شما زیاد ارسال می‌شود این گزارش را بخوانید و از شر آن‌ها خلاص شوید.
۵ راه برای مسدود کردن پیام‌های اسپم در آیفون
به نقل از تکنولوژیا نیوز، احتمالا شما نیز پیام‌هایی در گوشی آیفون خود دریافت کرده اید که می‌گویند برنده شده اید یا مشکلی در یکی از حساب‌های شما به وجود آمده است. این پیام‌های هرزنامه اکثرا تبلیغاتی هستند یا برای کلاهبرداری ارسال می‌شوند و نه تنها گیج‌کننده هستند، بلکه اگر اشتباهاً روی پیوند‌های این پیام‌ها کلیک کنید، می‌توانند خطرناک نیز باشند.

اما خبر خوب این است که می‌توانید با روش‌های ذکر شده‌ای که در ادامه به طور کامل توضیح داده شده از شر این نوع پیام‌های مزاحم خلاص شوید و فرستنده‌ها و پیام‌های متنی ناشناس را در تلفن خود مسدود کنید.

مخاطب را مسدود کنید

مسدود کردن مخاطبین ذخیره شده در تلفن یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای خلاص شدن از شر پیام‌های متنی مزاحم است. برای این کار کافی است مخاطبین را باز کنید، مخاطبی را که می‌خواهید مسدود کنید انتخاب کنید و سپس Block this Caller را بزنید.

بلاک کردن شماره در گوشی های آیفون

این شماره دیگر قادر به ارسال پیامک یا تماس تلفنی با شما نخواهد بود. در حال حاضر، هیچ راهی در سیستم وجود ندارد که فقط پیام‌های متنی را مسدود کند و در عین حال مخاطب را قادر سازد تا با آیفون شما تماس بگیرد و بالعکس، در نتیجه بلاک کردن هم در بخش پیام‌ها و هم در بخش تماس‌ها انجام می‌شود.

شماره‌های ناخواسته را مسدود کنید

مسدود کردن مخاطبین ذخیره شده در تلفن شما یک راه است و مسدود کردن پیام‌های هرزنامه از یک شماره ناشناس مقوله دیگری است. اگر هر یک از این پیام‌های مزاحم را دریافت کردید، می‌توانید در همانجا از دریافت این نوع پیام‌ها در آینده جلوگیری کنید. برای این کار وارد بخش پیامک‌ها شوید و آن پیام را باز کنید سپس روی نماد نمایه در بالا کلیک کنید و روی Info ضربه کنید و Block this Caller را انتخاب کنید.

این روش دقیقاً مثل همان روش بالا عمل می‌کند. در نتیجه این شماره ناشناس دیگر نمی‌تواند برای شما پیام اسپم بفرستد یا با شما تماس بگیرد.

بلاک کردن شماره مزاحم در آیفون

پیام‌های فرستنده ناشناس را فیلتر کنید

برای فیلتر کردن پیام‌هایی که از سوی یک فرستنده ناشناس ارسال شده این مراحل را دنبال کنید. تنظیمات را باز کنید. پیام‌ها را انتخاب کنید. فیلتر فرستنده ناشناس را فعال کنید.

این روش تمام پیام‌های دریافتی از شماره‌هایی که در مخاطبین شما ثبت نشده‌اند را فیلتر می‌کند و در پوشه دیگری قرار می‌دهد.

یک برنامه مسدود کننده تماس دانلود کنید

اگر از گزینه‌های مسدود کننده آیفون خود راضی نیستید، می‌توانید یک برنامه مسدود کننده تماس دانلود کنید. این برنامه‌ها یک هدف اصلی دارند و آن مسدود کردن تماس‌ها و پیام‌های ناخواسته از آیفون شما است. در ادامه برخی از بهترین گزینه‌ها برای دانلود معرفی شده اند البته این موارد فقط ۲ مثال هستند و برنامه‌های بسیاری برای این کار وجود دارد.

بلاک کردن شماره در آیفون

VeroSMS

یکی از بهترین مزیت‌های VeroSMS این است که داده‌های پیام را به سرور‌های خود ارسال نمی‌کند و فیلتر را مستقیماً از طریق تلفن شما انجام می‌دهد. همچنین این برنامه به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی را به فهرست فیلتر‌ها اضافه کنید.

روبو شیلد

برنامه Robo Shield چیزی بیش از یک مسدود کننده پیام در آیفون است و به شما امکان دریافت شناسه تماس گیرنده، فیلتر خودکار تماس، جستجوی شماره و مسدود کردن خودکار شماره را می‌دهد.

با اپراتور خود تماس بگیرید

احتمالش زیاد نیست، اما گاهی اوقات حتی پس از اینکه همه گزینه‌های بالا را امتحان کردید، پیام اسپم همچنان راه خود را پیدا می‌کند و حریم خصوصی شما را دور می‌زند. دلیل آن این است فرستندگان پیام دائماً شماره خود را تغییر می‌دهند و قصد دارند راهی برای ورود به سیستم شما ایجاد کنند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، می‌توان با ارائه دهنده خدمات تماس گرفت و از آن‌ها کمک خواست.

بلاک کردن شماره مزاحم

نکته آخر اینکه کلاهبرداران همیشه تاکتیک‌های خود را برای ارسال هرزنامه تغییر می‌دهند و بهبود می‌بخشند بنابراین باید مراقب بود تا کلاهبردار‌ها نتوانند به هدف خود برسند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: