April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۴۵۵۳
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
0
نائب رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان همدان، بیمه را راهکار مناسبی برای مدیریت خسارت‌های بلایای طبیعی در کشور دانست و گفت: صنعت بیمه می‌تواند هزینه‌های مردم در بحران‌هایی مانند زلزله را جبران کند و با تبلیغات می‌توان درصد فروش این بیمه نامه را در کشور بالا برد.
بیمه‌نامه شخص ثالث و تکمیل درمان سهم عمده ای از بازار صنعت بیمه همدان را به خود اختصاص داد
 
 
"مهدی قراگوزلو"، در گفتگو با چابک آنلاین، گفت: ۴۳ شعبه شرکت بیمه در استان همدان مشغول به فعالیت هستند که ۹ شعبه از آن مربوط به بخش دولتی و مابقی مربوط به بخش غیردولتی است.

به گفته وی، همچنین تعداد ۲ هزار و ۲۶۵ نماینده بیمه و ۲۱ کارگزار بیمه‌ای در این استان فعالیت می‌کنند.

قراگوزلو، اذعان داشت که گرایش مردم استان همدان همانند سایر استان‌های کشور بیشتر به سمت خرید بیمه‌نامه شخص ثالث و پس از آن تکمیل درمان است و این دو رشته سهم عمده‌ای از بازار صنعت بیمه در این استان را به خود اختصاص داده اند.

نائب رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان همدان، اظهارکرد:حدود ۱۲.۵ درصد از مجموع پرتفوی استان همدان مربوط به بیمه عمروسرمایه گذاری است و این نشان می‌دهد که مردم همدان از این بیمه نامه شناخت کافی دارند و در پله‌های بعدی در این استان، رشته بیمه‌های مسئولیت و حوادث با استقبال روبرو هستند.

تبلیغات، درصد فروش پوشش بیمه زلزله و بلایای طبیعی را در کشور بالا می‌برد
قراگوزلو، در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش بروز بلایای طبیعی همچون سیل ۹۸ و زلزله کرمانشاه، میزان استقبال مردم از پوشش بیمه زلزله چگونه است، گفت: بلایای طبیعی یکی از مخاطرات کشور است و بیمه راهکار مناسبی برای مدیریت خسارت‌های بلایای طبیعی است.

وی، با تاکید بر اینکه صنعت بیمه می‌تواند هزینه‌های مردم در بحران‌ها را جبران کند، افزود: متاسفانه موضوع بیمه جزو اولویت‌ها نیست و هنگامیکه یک اتفاق از جمله سیل و زلزله رخ می‌دهد، مردم بسیار آسیب می‌بینند.

نائب رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان همدان، ادامه داد: شاید بخشی از مساله مذکور مربوط به عملکرد صنعت بیمه باشد یعنی اینکه نتوانسته این نیاز را برای مردم به خوبی توضیح دهد، اما شاید بهترین راهکار این است که خرید بیمه نامه در برخی دیگر از رشته هاهم اجباری شودتا مسکنی برای مشکلات مردم در حین بروز حوادث باشد.

قراگوزلو، بااشاره به کمبود تعداد ارزیابان مستقل خسارت در استان همدان، گفت: نزدیک به ۱۴ ارزیاب خسارت در استان همدان فعالیت می‌کنند که تمام آن‌ها حقیقی هستند و ارزیاب حقوقی در همدان وجود ندارد.

وی، بیان کرد: ازمجموع ۱۴ ارزیاب خسارت استان همدان، ۷ ارزیاب در رشته ساختمان و مهندسی، ۳ ارزیاب در رشته درمان، ۳ ارزیاب برای اتومبیل و یک ارزیاب هم در رشته حوادث ناشی از کار در تمام استان فعالیت می‌کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: