کد خبر: ۳۶۵۰۸۷
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
0
بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور توانمندی بیشتر بانوان خانه دار و کارآفرین، تسهیلاتی را در قالب طرح «اندوخته بانوان مهر ایران» ارائه داده است.
جزئیات وام ۴۱ میلیونی برای خانم‌ها
بانوان با استفاده از تسهیلات این طرح، علاوه بر توسعه فضای کسب و کار، امکان ارتقای سطح رفاه خانواده خود را دارند. خانم‌ها می‌توانند از طریق افتتاح حساب و واریز مبالغ مشخص شده به صورت ماهیانه، علاوه بر استفاده از خدمات بانک، از تسهیلات قرض الحسنه این طرح هم بهره ببرند.

طبق اطلاعات وبسایت بانک مهر ایران، مبلغ این تسهیلات ۴۱ میلیون تومان است و طی چهار مرحله به صورت زنجیره‌ای پرداخت می‌شود. سود این تسهیلات هم ۴ درصد اعلام شده است. افراد برای برخورداری از این تسهیلات باید میانگین حساب لازم را داشته باشند. ضامن‌های مورد نظر برای پرداخت این وام، مطابق بخشنامه‌های بانکی خواهد بود.

همانطور که بیان شد تسهیلات در چهار مرحله انجام می‌شود. مرحله اول متقاضیان باید چهار واریز مستمر ماهیانه به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان داشته باشند و همزمان با چهارمین مرحله واریزی از تسهیلات مرحله اول به مبلغ ۳ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۴ ماهه برخوردار شوند.

از ابتدای ماه پنجم افراد برای دریافت بخش دوم تسهیلات باید ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان پس انداز کنند. این مقدار واریزی در هر سه مرحله باقی مانده هم ادامه پیدا خواهد کرد. ولی ابتدا متقاضیان باید مرحله اول تسهیلات را تا حداکثر ۲۴ ماه تسویه کنند تا بخش دوم تسهیلات به آن‌ها پرداخت شود. بعد از تسویه اقساط تسهیلات مرحله اول، مرحله دوم وام به مبلغ ۶ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۴ ماهه به وام گیرنده اعطا می‌شود. بعد از تسویه این بخش تسهیلات هم، قسمت سوم وام به میزان ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه به وام گیرنده پرداخت می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: