کد خبر: ۳۶۵۲۶۰
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
0
سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی موسوم به کیش اینوکس گشایش یافت.
هشتمین نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۱ گشایش یافت
بخش نمایشگاهی رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۱ (نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی) عصر دوشنبه با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری گشایش یافت.

این نمایشگاه متشکل از ۸۰ غرفه و در بخش‌های مختلف است که ۲۰۰ سازمان دولتی و شرکت سرمایه گذاری از امروز هشتم تا ۱۱ آذر در محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش آماده بازدید علاقه‌مندان است.

رویکرد‌ها و محور‌های این رویداد برگرفته از مسائل روز اقتصادی کشور شامل الگو‌های نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانک داری بین المللی، دیپلماسی اقتصادی توسعه تجارت با کشور‌های منطقه، اقتصاد الکترونیک و تاسیس بورس بین الملل، اقتصاد مسکن، آینده پژوهی و چند محور دیگر است.

رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۱ نخستین رویداد صنعت مالی و بازار سرمایه از زمان شیوع کرونا در کشور بوده که مانند سنوات گذشته در دو بخش نمایشگاهی و محتوایی برگزار می‌شود که در بخش محتوایی همه روزه در مرکز همایش‌های بین المللی جزیره ۲۵ نشست تخصصی و همایش جانبی برگزار می‌شود.

با توجه به رویکرد‌های اقتصادی دولت سیزدهم رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۱ در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و با توجه به مشارکت سیاست گذاران، دست اندرکاران، فعالان بازار‌های مالی، بازار سرمایه، اتاق‌های بازرگانی، شرکت‌های نوآور و دانش بنیان و سایر ذینفعان و علاقمندان، فرصت تازه‌ای برای بازنگری اقدامات انجام شده و ترسیم چشم انداز‌های نو و شکوفایی اقتصادی است که با وضعیت مورد انتظار، فاصله بسیاری دارد.

بازدیدکنندگان می‌توانند هر روز از ساعات ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید از این نمایشگاه به محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش مراجعه کنند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: