April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۵۳۲۸
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
0
مدیرعامل بانک سینا در همایش یک روزه مدیران صف و ستاد در شهر مقدس مشهد گفت: در ۶ ماه گذشته با توجه به ظرفیت بانک سینا در فضای خدمات در اکثر شاخص ها، عملکرد خوب و قابل دفاعی صورت گرفته است.
بانک سینا مقررات کمیته بال و نرخ کفایت سرمایه را به خوبی رعایت کرده است
بانک سینا در مدت یاد شده با وجود فشار‌ها و تنگنا‌های اقتصادی، رشد خوبی را تجربه کرده و در حال حاضر یکی از شفاف‌ترین بانک‌ها در ارائه عملکرد و انتشار صورت‌های مالی است.

وی افزود: علیرغم همه مشکلات طی ۶ ماه گذشته و رقبای سرسختی که از همه امکانات و ظرفیت‌ها برخوردار هستند، به همت کارشناسان و مدیران، ارتقاء عملکرد شاخص‌های بانک را تجربه کردیم و رسالت اصلی بانک که برآورده کردن انتظارات ذی نفعان و سهامداران بانک بود، به نحو احسن انجام شد.

وی بهبود و اصلاح ساختار مالی بانک سینا را منطبق با استاندارد‌های بانک مرکزی و نتیجه‌ی آموزش نیروی انسانی مجرب دانست و گفت: در حوزه فعالیت‌های بانک، همکاران با سختکوشی و جدیت در شرایط اقتصادی فعلی، برنامه‌ها و اهداف تعیین شده را بر اساس بودجه مصوب، محقق کردند.
مدیرعامل بانک سینا با اشاره به وضعیت عملکردی بسیار مطلوب این بانک در حوزه وصول مطالبات، گفت: در حال حاضر نسبت آمار مطالبات غیر جاری بانک به ۳.۱ درصد رسیده و درصدد هستیم این نسبت را به کمتر از ۳ درصد برسانیم که خود اتفاقی بی نظیر در حوزه فعالیت‌های بانکی است.

دکتر ایمانی همچنین با اشاره به عملکرد خوب بانک سینا در رعایت مقررات کمیته بال و نرخ کفایت سرمایه، گفت: بانک سینا جزو معدود بانک‌هایی است که بر اساس رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی مجوز تاسیس ۲۰ شعبه را اخذ نموده است. همچنین در تمام ۷ ماه گذشته حساب بانک سینا در بانک مرکزی بدهکار نبوده و ضمن افشای به موقع، شفاف و روشن اطلاعات مالی در کدال، موفق به ارتقاء و صعود جایگاه بانک از بازار دوم بورس به بازار اول و قرار گرفتن در بین ۵ بانک حاضر در این بازار شده است.

دکتر ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از علت‌های موفقیت بانک سینا از گذشته تاکنون برخورداری از سهامدار خوب بوده است که با توجه به تفکر و رویکرد سهامدار عمده در امر قرض الحسنه و تاکید بر این امر خداپسندانه، مناطق و شعب به هر میزان که می‌توانند می‌بایست در راستای کمک به اقشار آسیب دیده و کم برخوردار وام قرض الحسنه پرداخت نمایند و اطمینان داشته باشند که برکت این کار قطعا به مجموعه باز خواهد گشت.

وی گفت: آمار و عملکرد بانک سینا نشان می‌دهد که با همدلی، همراهی و هماهنگی همکاران در تمام بخش‌ها در راستای اعتلای جایگاه و موقعیت فعلی به عنوان بانکی شفاف و شناخته شده قدم‌های موثری برداشته شده است.

گفتنی است این همایش از سلسه همایش‌های منطقه‌ای بانک سینا است که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران ستادی و مناطق در سه شهر تبریز، مشهد و شیراز برای بررسی عملکرد‌ها و تبیین سیاست‌های آتی بانک تا پایان سال برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: