کد خبر: ۳۶۶۲۱۳
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
0
وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ما ایجاد یک شهر جدید در خرم‌آباد است چراکه بحث زمین در این شهر همیشه هست و لذا باید یک شهر جدید را در دستور کار قرار دهیم. رست
وزیر راه: شهر جدیدی در خرم‌آباد ایجاد می‌شود/ ساخت ۸۰ هزار واحد مسکونی طی 4 سال در لرستان
 رستم قاسمی صبح امروز در حاشیه آغاز مراسم ساخت ۷۵۰۰ در استان لرستان، اظهار کرد: ۸۰ هزار واحد مسکونی در ۴ سال در لرستان باید ساخته شود که امروز ساخت ۷۵۰۰ واحد در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها آغاز شد.

وی در خصوص اختصاص زمین برای ساخت مسکن، افزود: زمین‌هایی که متعلق به راه و شهرسازی است به این موضوع اختصاص داده شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در اکثر شهر‌ها مشکلی برای تامین زمین نداریم و در برخی جا‌ها اگر نیاز باشد از بخش خصوصی زمین می‌گیریم و بحث زمین حل خواهد شد.

وی در ادامه به بحث تامین زمین در خرم‌آباد اشاره و عنوان کرد: در مرکز استان با بحث‌هایی که داشتیم برنامه ما ایجاد یک شهر جدید است چراکه بحث زمین در خرم‌آباد همیشه هست و لذا باید یک شهر جدید را در دستور کار قرار دهیم.

قاسمی در پایان با بیان اینکه تاکنون ساخت ۷۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد بزودی این میزان به دو میلیون واحد برسد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: