کد خبر: ۳۶۸۶۷۲
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
0
مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت در نامه‌ای به دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بند‌های ۶ و ۸ صورتجلسه اخیر کارگروه مدیریت بازار کالا‌های پایه را ابلاغ کرد.
کل تولید پتروشیمی‌ها در بورس کالا عرضه می‌شود
مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت طی نامه‌ای به دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بند‌های ۶ و ۸ صورتجلسه اخیر کارگروه مدیریت بازار کالا‌های پایه را که مربوط به عرضه کامل محصولات پتروشیمی در خصوص کالا‌هایی که سقف خرید بهین‌یاب آن‌ها برداشته شده و همچنین عرضه DOP از سوی خریداران «دی اتیلن هگزانول» در بورس کالا است، ابلاغ کرد.

در این نامه بند ۶ صورتجلسه کارگروه تنظیم بازار به این ترتیب ابلاغ شد: خریداران دی اتیلن هگزانول موظف به عرضه DOP تولیدی در بورس کالا هستند و سهمیه خرید این محصول براساس عرضه آن تعیین و جزییات این بند با هماهنگی معاونت معدن و فرآوری مواد و بورس کالا نهایی خواهد شد.

از سوی دیگر در بند ۸ این دستورالعمل آمده است: درخصوص محصولات پتروشیمی، کالا‌هایی که سقف خرید بهین یاب آن‌ها برداشته شده کف عرضه برابر کل تولیدات شرکت‌ها است. صادرات شرکت‌ها براساس میزان محصولات معامله نشده در بورس کالا خواهد بود.

همچنین لیست شرکت‌ها براساس میزان محصولات معامله نشده در بورس کالا خواهد بود. لیست کالا‌ها توسط معاونت معدن و فرآوری مواد وزارت صمت ابلاغ خواهد شد. فرآیند اجرا در خصوص نحوه صادرات از سوی معاونت معدن و فرآوری وزارت صمت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و گمرک به کمیته ارائه خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: