کد خبر: ۳۶۹۱۹۶
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
0
ترامپ وعده داد که در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید بازخواهند گشت. سخنرانی وی از شبکه تلویزیونی نیوزمکس پخش شد. در نوامبر ۲۰۲۲، ایالات متحده انتخابات میان دوره‌ای کنگره و همچنین انتخابات فرمانداران چندین ایالت را برگزار خواهد شد.

انتقاد ترامپ از نحوه اداره آمریکا توسط بایدن

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در گردهمایی هوادارانش در آریزونا گفت: جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۲ کنترل هر دو مجلس کنگره را دوباره به دست خواهند گرفت و پس از نتایج انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید بازخواهند گشت.

سخنرانی وی از شبکه تلویزیونی نیوزمکس پخش شد. او گفت: «اینجا در آریزونا، یک موج قرمز بزرگ در حال افزایش است (رنگ قرمز توسط جمهوریخواهان در نماد‌های حزبی استفاده می‌شو)، و این موج سراسر کشور را فرا خواهد گرفت. ترامپ گفت: ۲۰۲۴ مهم‌تر خواهد بود، اما امسال ما مجلس نمایندگان را پس خواهیم گرفت، سنا را پس خواهیم گرفت و آمریکا را پس خواهیم گرفت و در سال ۲۰۲۴ کاخ سفید [مان]را پس خواهیم گرفت.»رئیس جمهوری سابق آمریکا در جمع حامیانش با عنوان «آمریکا را نجات دهید» اظهار کرد:«این جمعیت سمبل بزرگ اتفاقی است که افتاده، زیرا مردم تشنه دانستن حقیقت هستند. آن‌ها می‌خواهند که کشورشان را پس بگیرند. من می‌خواهم که کشور آن‌ها را از وضعیت مرز‌های باز و انتخابات بد بازیابی کنم و ما همواره کشوری زیبا و برخوردار از انتخابات عادلانه را در خاطر داریم و هم‌اکنون از بابت دلایل فراوانی مایه خنده در کل جهان شده‌ایم.»


در نوامبر ۲۰۲۲، ایالات متحده انتخابات میان دوره‌ای کنگره و همچنین انتخابات فرمانداران چندین ایالت را برگزار خواهد شد. انتخابات ریاست جمهوری بعدی در سال ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. در همین حال، رتبه دموکرات‌ها و جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی ایالات متحده، همچنان در حال کاهش است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: