کد خبر: ۳۶۹۵۱۴
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
0
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان اعلام کرد: ۱۱ کوهنورد مفقود شده در منطقه کلاترزان شناسابی و نجات یافتند.
۱۱ کوهنورد گرفتار در برف و کولاک در کردستان نجات یافتندپیام جلالی امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان که با حضور مسئولان د استانداری برگزار شد، از تلاش برای یافتن کوهنوردان مفقودشده در استان خبر داد و اظهار داشت: ظهر امروز گزارشی مبنی بر مفقودشدن ۱۱نفر در منطقه کلاترزان دریافت و بلافاصله واحد جست‌وجو هلال‌احمر دست به کار و تیم‌های عملیاتی و تخصصی به منطقه اعزام شد.

وی افزود: با تلاش ۵ساعته تیم امداد و نجات، راهداری و بخشداری کلاترزان تمامی ۱۱ نفر سالم پیدا و به پایین ارتقاعات و شهر شویشه منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان با اشاره به بارش سنگین برف و کولاک اخیر، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط برای کوهنوردی مساعد نیست و توصیه می‌شود که مردم به کوه‌های اطراف شهر نروند.

وی خاطرنشان کرد: در ۷۲ ساعت گذشته و با بروز برف و کولاک در استان بیش از ۱۸۰۰ نفر از مسافران محور‌های مواصلاتی استان کردستان توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شده‌اند.

جلالی از تلاش‌های چند روز اخیر نیرو‌های سپاه، پلیس و راهداری تشکر کرد و یادآور شد: امیدواریم با همراهی یکدیگر بتوانیم این بحزان را پشت سر بگذاریم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: