اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانههای بانکی در تاریخ اول بهمن ماه و اختلال در سرویسهای بانکی مبتنی بر کارت و سرویسهای بانکداری الکترونیک به مدت سه ساعت اطلاعیهای به شرح زیر صادر نمود:
بدین وسیله به اطلاع تمامی مشتریان ارجمند میرساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه سازی خدمات بانکداری از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز جمعه مورخ اول بهمن ماه تا ساعت ۳ صبح همان روز، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان عزیز میتوانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.
گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند است.