April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۹۶۷۷
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
0
فرماندار کالیفرنیا می‌گوید که تصاویر محل سرقت از قطار و زباله‌ها در مسیر راه آهن در لس آنجلس بی سابقه است.
ادامه واکنش‌ها به سرقت گسترده از بسته‌های پستی در آمریکا
«گاوین نیوسام»، فرماندار ایالت کالیفرنیا آمریکا، محل دزدی بسته‌های قطار باری «لس آنجلس» را به یک شهرک حلبی نشین تشبیه کرد.

به گزارش «دیلی میل»، این قانونگذار دموکرات با اشاره به وخامت اوضاع، گفت «من حتی دیگر نمی‌توانم اخبار را تماشا کنم.»

سخنان غیرمعمول «نیوسام» در بحبوحه خشم فزاینده نسبت به جرم و جنایت در شهر‌های کالیفرنیا و قطار‌های باری غارت شده که در سرتاسر آمریکا خبرساز شده‌اند، عنوان شده است.

دزدها، خودرو‌ها و کانتینر‌ها را هدف قرار می‌دهند و کالا‌هایی به ارزش صد‌ها هزار دلار، از جمله آزمایش‌های کووید را به سرقت می‌برند که بسته‌های بسیاری از آن‌ها به سرعت در کنار مسیر‌ها دور ریخته می‌شوند.

هفته گذشته شبکه‌های آمریکایی، ویدئویی را پخش کردند که نشان می‌داد هزاران جعبه توسط دزدان در امتداد خط آهن «پسیفیک ریل رودز» در شمال شرق مرکز شهر در منطقه «پارک لینکلن»، پراکنده شده بودند.

فرماندار کالیفرنیا، گفت که پیشنهاد بودجه جدید وی شامل بودجه برای توسعه گروه ویژه سرقت خرده فروشی سازمان یافته است که سال گذشته در لس آنجلس، سانفرانسیسکو و سایر شهر‌ها مشاهده شد که گروه‌های سازمان‌دهی شده از سارقان سرگردان در فروشگاه‌های خرده‌فروشی دزدی‌هایی را انجام می‌دادند.

«نیوسام»، ادامه داد که سارقان قطار به همان اندازه که سازماندهی شده‌اند، باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.

وی افزود که بسیاری از زباله‌ها نشان دهنده هدایای کریسمس است که هرگز به دلیل دزدی به گیرندگان مورد نظرشان تحویل داده نشدند.

فرماندار کالیفرنیا همچنین اظهار کرد که حداقل ۲۸۰ نفر در ارتباط با سرقت قطار دستگیر شده‌اند؛ اما او نمی‌دانست که بازداشت‌ها در چه بازه زمانی اتفاق افتاده است یا در کجای مراحل دادرسی قرار دارند.

این در حالی است که «پسیفیک ریل رودز» که به عدم تامین امنیت مسیر‌های ریلی اش متهم بوده، نیروی پلیس خصوصی خود را کاهش داده است.

این شرکت نمی‌گوید چند نیروی امنیتی در امتداد خطوط راه آهن دارد، اما اذعان کرده که سرقت‌ها از دسامبر ۲۰۲۰ تاکنون ۱۶۰ درصد افزایش یافته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: