کد خبر: ۳۶۹۷۲۷
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
0
این خودرو به‌عنوان شاسی بلند لوکس جهان معرفی می‌شود.
استون مارتین DBX به زودی رونمایی می‌شود
استون مارتین در آستانه معرفی نسخه جدید DBX است که ظاهراً این خودرو جدید DBX S نامیده شود. سال گذشته چندین نمونه اولیه از این خودروی جدید مشاهده شد و اکنون این خودروساز ادعا کرده این خودرو جزو "قوی‌ترین SUV لوکس جهان" خواهد بود.

اکنون، تصاویری از سومین نسخه از استون مارتین DBX در صفحه فیس بوک این خودروساز مستقر در Gaydon منتشر شده است. این عکس به شکل تصویری سایه‌دار از نمای جانبی این خودرو شاسی بلند منتشر شده که کمی از طراحی نسخه استاندارد این خودرو را نشان می‌دهد.

استون مارتین DBX به زودی رونمایی می‌شود

بر اساس این عکس منتشر شده، به نظر می‌رسد DBX S یک دیفیوزر بزرگ در سپر عقب خود خواهد داشت، در حالی که اسپلیتر جلو نیز به طور قابل توجهی در جلو بزرگ است. جدا از طراحی چرخ‌های آن متفاوت هستند، این دو مورد نشان می‌دهد اکنون تنها تغییرات ظاهری در DBX هستند.

این خودرو قرار است در یک فوریه ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته شود و در آن زمان مشخصات بیشتری از این خودرو فاش خواهد شد. استون مارتین DBX S یک خودروی فرضی پس از معرفی نسخه مجهز به پیشرانه V ۸ موجود در سطح جهانی و مدل ۶ پیشرانه خطی منحصر به فرد برای بازار چین، به عنوان تریم جدید با مشخصات بالا خواهد بود.

استون مارتین DBX به زودی رونمایی می‌شود

شاید بتوان گفت تنها تفاوت DBX S نسبت به نسل‌های قبل پیشرانه آن است که باعث می‌شود ادعای "قوی‌ترین SUV لوکس جهان" به حقیقت بپیوندد. قدرتمندترین SUV لوکس جهان بودن به این معنی است که باید از پورشه کاین توربو GT با ۶۳۱ اسب بخار و لامبورگینی اوروس ۶۴۱ اسب بخاری پیشی بگیرد.

جای طرح یک سوال خالی است و آن اینکه آیا DBX S از یک موتور V ۱۲ بهره می‌برد؟ این در حال حاضر یک سوال است، اما می‌توان گفت که این خودروساز دارای موتور توربو دوقلو V ۱۲ است که در DB ۱۱ و DBS به کار برده شده و احتمالا در این خودروی جدید به کار برده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: