April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۹۷۸۹
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
0
مدیرعامل بیمه کوثر با ارسال پیامی ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.
پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن
متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

لَوْ کَانَ الْحُسْنُ شَخْصاً لَکَانَتْ فَاطِمَةَ بَلْ هِیَ أَعْظَمُ (مائة منقبة، ابن شاذان، ص۱۳۵ –۱۳۶)

اگر حسن و نیکی به صورت شخصی در آید آن شخص، حضرت فاطمه زهرا (علی‌ها السلام) است. بلکه آن حضرت (علی‌ها السلام) اعظم از حسن است.

۲۰ جمادی الثانی، روزی بود که نور فاطمی تنزیل یافت و سفر کوتاه زمینی‌اش را آغاز کرد. «کوثر» که در زمین جاری شد آسمان‌ها از رونق افتاد، نور خورشید، ماه و ستارگان در پیشگاه این دختر رنگ باخت و فرشتگان را قبله‌گاهی دیگر پدید آمد.

می‌گویند «فاطمه» تنها هدیه‌ای است که خداوند در عطایش بر پیامبر خاتم منت گذاشته و او را برای سپاسگزاری به نماز و قربانی فراخوانده است. گویی این دختر بزرگ‌ترین و بالاترین عطای حضرت دوست بود به حبیبش چنانکه فرمود ما با همه جلال و جبروت‌مان خیر کثیر را به تو عطا کردیم؛ پس به شکرانه آن نماز به پا دار و قربانی کن.

زهرای درخشان در روزگاری طلوع کرد که سیاهی جاهلیت هنوز بر حجاز دل‌ها مستولی بود. او آمد و یک‌تنه بار مبارزه با همه زن‌ستیزی‌ها را به دوش کشید. همدم مادر بود، ام ابی‌ها بود، مادر حسنین و زینبین بود، کفو علی و پیرو، ولی بود و بالاتر از همه بنده پروردگارش بود تا بیاموزد که زن بودن رسالتی است سنگین با هزاران نقش پیدا و پنهان که گاهی بزرگ‌ترین مردان را نیز بدان راهی نیست.

میلاد پر از شور و سرور این گوهر پرارج آفرینش و روز «زن» را به همه دوستداران اهل‌بیت (علیهم السلام)، به ویژه بانوان عفیف و تلاشگر صنعت بیمه کشور تبریک می‌گویم. من و همه همکارانم در شرکت بیمه کوثر که به نام آن حضرت مزین است، در این زمان نورانی و مقدس، بار دیگر عهد می‌بندیم از تمام ظرفیت و توانایی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای ارائه بهترین خدمات به جامعه هدف بهره ببریم و به تاسی از سرور زنان دو عالم بتوانیم مصداق گسترش خیر کثیر باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: