April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۹۷۹۹
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
0

بازار فولاد یکی از مهمترین بازار های مواد اولیه در صنایع هر کشور است. بسیاری از صنایع مانند  خودرو سازی وابسته به فولاد هستند و باید به صورت مداوم محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند. صنایع فولاد خود را از عرضه کنندگان فولاد تهیه می کنند و به کمک آن ها محصولاتی بهتر را خریداری می کنند.

ایران با رشد صنایع خود نیاز بیشتری به فولاد دارد و تقاضای فولاد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.  با افزایش تقاضا و عدم ورود فولاد به ایران میزان عرضه به تقاضا هم خوانی نداشت و قیمت محصولات آلیاژی رشد زیادی داشت.  آهن نیز توسط بسیاری از پیمانکاران و مهندسان خریداری می شود.

حال تجارت آلیاژ پیشرو یکی از بزرگترین عرضه کنندگان فولاد در ایران هم قدم به بازار آهن می گذارد. بازار آهن تفاوتی با بازار فولاد دارد که نوسان قیمت بیشتری را دارد. آهن نسبت فولاد عرضه و تقاضای بیشتری دارد و بازار آن با بازار فولاد متفاوت است.

مجموعه تجارت آلیاژ با سال ها تجربه در بازار فولاد ایران یک مشاور عالی برای خرید های شماست. محصولات تجارت آلیاژ شامل فولاد های کم آلیاژ مانند فولاد st52 و فولاد های پر آلیاژ مانند 2344 می شود. در حال حاضر اگر تصمیم به خرید فولادی نزدیک به آهن دارید می توانید از فولاد های زیر خرید کنید.

فولاد St37

فولاد St37 که در دو مقطع ورق و گرد عرضه می شود به دلیل نزدیکی به آهن به عنوان ورق آهنی یا آهن شناخته می شود. ورق St37  را می توان به عنوان یکی از کم آلیاژ ترین و کم کربن ترین فولاد ها شناخت. این فولاد را با فولاد هایی نظیر St52 و Ck45 مقایسه می کنند.

فولاد ck45

فولاد سیکا یا ck45 یکی از پرفروش ترین فولاد های بازار ایران که به دلیل قیمت مناسب و خواص عالی آن، توجه بسیاری از مهندسین را جلب کرده است. فولاد ck45 در اصفهان و یزد تولید می شود که به تازگی در نوع نوردی در تهران هم تولید می شود. فولاد ck45 نوردی تهران کیفیتی مشابه با فولاد یزد دارد و تفاوت قیمتی آن، باعث شده تا بسیاری آن را انتخاب کنند.

فولاد st52

فولاد ها با توجه به آلیاژ هایی که دارند خواص و کاربرد های متفاوتی را دارند. st52 نیز از این قضیه مستثنا نیست و آلیاژ های آن باعث شده تا کاربرد های آن گسترده و مناسب باشد. فولاد St52 که در مقطع ورق بسیار شناخته شده است یکی از پرفروش ترین ورق های بازار را دارد. میلگرد ST52 کاربرد های زیادی در بازار ایران دارد.

فولاد Mo40

پرآلیاژ ترین فولاد این لیست فولاد Mo40 است که کاربرد های آن هم متنوع است. Mo40 یا فولاد 7225 یکی از فولاد های پرکاربرد بازار پر التهاب ایران است. به طور معمول فولاد 7225 با فولاد Ck45 یا 1191 مقایسه می شود. فولاد Mo40 هم مانند سایر فولاد های نام برده در ایران و در کارخانه جات ایرانی تولید می شود.

مجموعه تجارت آلیاژ با بهترین متخصصین آماده خدمت رسانی به شماست. برای انتخاب فولاد مورد نظرتان فقط کافیست اطلاعاتی جزئی را در اختیار کارشناسان خود قرار دهید و مشاوره خود را به صورت رایگان دریافت کنید.

پس از سال ها فعالیت در بازار فولاد ایران حال نوبت بازار آهن است تا شما بتوانید در این بازار نیز یک خرید خوب را تجربه کنید.

تجارت آلیاژ را بشناسیم

تجارت آلیاژ یکی از شناخته شده ترین مجموعه ها در بازار فولاد است که با مجرب ترین کارشناسان اقدام به مشاوره و خدمت رسانی به مهندسین و صاحبین کسب و کار می کند. این شرکت در تهران و در خیابان 45 متری زرند واقع شده است و به سراسر ایران محصولات آلیاژی خود را ارسال می کند.

رویه سفارش و خرید از شرکت تجارت آلیاژ پیشرو بسیار آسان و در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید با ارتباط با واحد فروش به یکی از روش های تماس تلفنی، تلگرام و چت آنلاین در سایت شرکت تجارت آلیاژ، اطلاعات اولیه خود شامل نام خانوادگی، نام شرکت، تلفن تماس و اطلاعات کالای درخواستی شامل نوع کالا(میلگرد)، جنس، ابعاد و مقدار مورد نیاز خود را به اطلاع همکاران ما در واحد فروش برسانید.

 

مشاوران شما در شرکت تجارت آلیاژ پیشرو با بررسی کاربرد کالا، اطلاعات فنی مورد نیاز، موجودی کالا در بازار و جایگزین های مناسب تر به لحاظ فنی و قیمتی، بهترین پیشنهاد را در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می نمایند. در این مرحله مذاکرات بازرگانی در راستای ارائه بهترین خدمات و کالا صورت می پذیرد و در صورت تایید پیش فاکتور نهایی و واریز پیش پرداخت توسط مشتریان گرامی، صورت خروج کالا از انبار تهیه و کالای در خواستی جهت حمل آماده بارگیری می شود.

برچسب ها: آلیاژ ، آهن ، بازار ، فولاد ، نجارت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: